AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Federale Politie Dienst Procurement
Kroonlaan, 145A, BE-1050 Brussel
Contact: Pierre SEVRIN
Tel: +32 25544298 Fax: +32 26426604 E-mail: drl.procurement@police.belgium.eu
Internet adres(sen): www.polsupport.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Een meerjarige raamovereenkomst van leveringen voor de aankoop vanautomatische systemen voor nummerplaatherkenning (ANPR-systeem) ten voordele van degeïntegreerde politie en de FOD Financiën
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Zie punt 13.3 van het bestek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Een meerjarige raamovereenkomst van leveringen voor de aankoop vanautomatische systemen voor nummerplaatherkenning (ANPR-systeem) ten voordele van degeïntegreerde politie en de FOD Financiën
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie punt 5.5 van het bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie punten 8 en 9 van het bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie punten 8 en 9 van het bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie punten 8 en 9 van het bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Algemene performantie, Weging: 16
Criterium 3: Controlekwaliteit, Weging: 12
Criterium 4: Materiaal, Weging: 18
Criterium 5: Software, Weging: 15
Criterium 6: Handleidingen, Weging: 2
Criterium 7: Opleiding, Weging: 2
Criterium 8: Onderhoud, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/04/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/04/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
29/04/2016 - 10:00
Plaats: Zie punt 10.7.3 van het bestek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voorafgaande informatievergadering zie punt 10.11 van het bestek
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/02/2016