Woonpunt Zennevallei

Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhoud en herstelling liften (OMNIUM).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Woonpunt Zennevallei
Molenborre 26/01, BE-1500 Halle
Tel: +32 23631050 Fax: +32 23614898 E-mail: info@wpz.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhoud en herstelling liften (OMNIUM) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse locaties / REINAERTWEG 63-65-67-69-71-73 / Melkerijstraat 15-17-17A-19-19A / Molenborre 11-12-13-26-27-50 / Heuvelpark 32-34, Nieuwstraat 131, Zijdeweverserf 1-2, Zijdeweverserf 3-4
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Momenteel zijn er voor Woonpunt Zennevallei diverse soorten onderhoudscontracten voor liften, bij verschillende onderhoudsfirma's en met verschillende contractdata.
De liften zullen stelselmatig toegevoegd worden tot deze overeenkomst naarmate de vervaldag van huidige liften vervallen. Indien er reeds onderhoudscontracten voor liften bestaan tussen de opdrachtnemer en de opdrachtgever, worden deze automatisch opgenomen in deze nieuwe opdracht vanaf startdatum.
Gedurende de opdracht:
 Kunnen er liften aan toegevoegd worden (nieuwbouw of na opzeg huidig contract);
 Kunnen liften uit het contract gehaald worden (moderniseringswerken, renovatie of vervangingsbouw);
De opgegeven vermoedelijke hoeveelheden in de meetstaten zijn louter indicatief en binden de opdrachtgever op geen enkel wijze.
Opdracht omvat het afsluiten van een omnium-onderhoudscontract voor het uitvoeren van onderhoud, herstellen, ontstoren van de liften alsook bevrijden van personen in de liften van de opdrachtgever
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Reinaertweg
Korte beschrijving:
Reinaertweg
Perceel 2: Melkerijstraat
Korte beschrijving:
Melkerijstraat
Perceel 3: Molenborre
Korte beschrijving:
Molenborre
Perceel 4: Overige
Korte beschrijving:
Overige
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen twee jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Inschrijver is een gecertificeerd liftonderhoudsbedrijf en staaft dit bij zijn/haar inschrijving
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* De omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven.
- referentieattesten van de afgelopen twee jaar => minimaal 3 per jaar
- Eventuele ervaring met liften van andere merken
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Kwalitatieve visienota, Weging: 25
Criterium 3: Technische fiches, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/3/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/3/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/2/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA