KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Iris Ziekenhuizen Zuid
Baron Lambertstraat 38, BE-1040 Etterbeek
Contact: Werken dienst
KEGELS Laurent
Tel: +32 27398561 Fax: +32 27398557 E-mail: CSC.BLB@his-izz.be
Internet adres(sen): www.his-izz.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=220883
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Campus Etterbeek-Elsene - Bouwen van een Nieuwe Medische Technische Blok - Lot 4 - SANITAIRE UITRUSTINGEN EN INSTALLATIES
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanneming beheerd door onderhavig Bestek heeft als voorwerp: de studie van de uitvoering, de levering van de
uitrustingen, de behandeling, de installatie, de montage, de aansluiting, de indienststelling, de afstelling, de
proeven en controles van de uitrustingen betreffende:
Lot 04: SANITAIRE UITRUSTINGEN EN INSTALLATIES in een nieuw gebouw (gebouw U) van 8 verdiepingen waaronder een ondergrondse parkeergarage.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Publicatie op de TED-website wijkt af van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: III.2.3) Vakbekwaamheid Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan:
In plaats van:
De inschrijver is verplicht alle volgende samengevoegde documenten te overhandigen :
1° een gedetailleerde nota waarmee de aanbestedende overheid de technische en beroepsbekwaamheid van de inschrijver kan beoordelen om de werken of de installatie uit te voeren of de diensten te verstrekken, onder meer op basis van zijn knowhow, efficiëntie, ervaring en betrouwbaarheid. Deze nota vermeldt eveneens de werktuigen, het materieel en de technische uitrustingen waarover de aannemer beschikt voor de uitvoering van de opdracht.
2° de lijst van degenen die met de leiding van de werken van dit opdracht worden belast met aanwijzing
van de studie- of beroepskwalificaties 3° door de vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de aannemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht;
4° Aan de hand van de lijst van de werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, lijkend op de aard
van de werken van dit opdracht.
5° referenties - 5 (vijf) attesten van goede uitvoering voor de belangrijkste gelijkaardige opdrachten (of de meest relevante voor de aard van de werken) uitgevoerd in een ziekenhuisinstelling. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever
een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend .Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. Deze attesten zijn opgesteld op of zijn vergezeld van het formulier in bijlage 4 van het lastenboek.
Te lezen:
De inschrijver is verplicht alle volgende samengevoegde documenten te overhandigen:
1° een gedetailleerde nota waarmee de aanbestedende overheid de technische en beroepsbekwaamheid van de inschrijver kan beoordelen om de werken of de installatie uit te voeren of de diensten te verstrekken, onder meer op basis van zijn knowhow, efficiëntie, ervaring en betrouwbaarheid. Deze nota vermeldt eveneens de werktuigen, het materieel en de technische uitrustingen waarover de aannemer beschikt voor de uitvoering van de opdracht ;
2° de lijst van degenen die met de leiding van de werken van dit opdracht worden belast met aanwijzing van de studie- of beroepskwalificaties ;
3° door de vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de aannemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht ;
4° door een beschrijvende nota van de middelen die hij van plan is in het werk te stellen om de hinder zo veel mogelijk te beperken, overeenkomstig art. 1 (preventieve maatregelen) van Deel 2 van het bijzonder bestek - Gemeenschappelijke algemene nota's voor alle percelen;
5° Aan de hand van de lijst van de werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, lijkend op de aard van de werken van dit opdracht;
6° 3 (drie) attesten van goede uitvoering voor de belangrijkste gelijksoortige opdrachten (of de meest relevante m.b.t. de aard van de werken) uitgevoerd in een ziekenhuisinstelling in de loop van de afgelopen vijf jaar (voorlopige oplevering uiterlijk toegekend op 1 oktober 2010). Deze attesten zijn uitgereikt en ondertekend door de bevoegde instantie. Wanneer de Bouwheer een particuliere persoon is, zijn de attesten door hem ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag, het tijdstip en de plaats van de uitvoering van de werken, met de duidelijke vermelding of deze werken volgens de regels van het vak en regelmatig tot een goed einde werden gebracht. Deze attesten zijn opgesteld overeenkomstig de fiche in bijlage 3 van het lastenboek (administratieve clausules.
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: III.2.3) Vakbekwaamheid Eventueel vereiste minimumeisen
In plaats van:
Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D16
Minimum bedrag te bereiken voor elke referentie :
500.000 EUR excl. BTW
Te lezen:
Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D16
Minimum gecumuleerd bedrag te bereiken voor de 3 referenties: 1.500.000 EUR excl.BTW
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/02/2016