Scholengroep Agora

Uitnodiging tot indienen offerte - Nazicht, wettelijk keuren, onderhoud en eventuele huur van blusmiddelen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Scholengroep Agora
Emiel Blangenoisstraat 2, BE-2900 Schoten
Contact: De heer Immanuel Synaeve
Tel: +32 36416768 Fax: +32 36584291 E-mail: immanuel.synaeve@sgr3.be
Internet adres(sen): http://www.scholengroepagora.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Nazicht, wettelijk keuren, onderhoud en eventuele huur van blusmiddelen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Basisschool Brasschaat, Augustijnslei 54 te 2930 Brasschaat / Basisschool Brasschaat: Het Toverbos, Lage Kaart 538 te 2930 Brasschaat / Basisschool De Brug, Brugstraat 83 te 2960 Sint-Job-in-'t-Goor (Brecht) / Basisschool Klim-Op Zoersel, Heybleukenstraat 21 te 2980 Zoersel / Basisschool Malle 't Park, Herentalsebaan 54 te 2390 Malle / MPI Zonnebos: Vestiging Villa, Oude Baan 153 te 2970 Schilde / Basisschool Schoten: Vijverhof, August Jonckersstraat 65 te 2900 Schoten / Basisschool Schoten: Ter Linde, Lindelei 27-47 te 2900 Schoten / Basisschool Schoten: Deuzeldpark, Jozef Cogelslei 3 te 2900 Schoten / Basisschool Vennebos Schilde, Kasteeldreef z/n te 2970 Schilde / CLB Brasschaat, Van Hemelrijcklei 81 te 2930 Brasschaat / Internaat Hof ten Bos Brasschaat, Lage Kaart 538 te 2930 Brasschaat / Internaat Zonnebos, Moerstraat 50 te 2970 's Gravenwezel / Atheneum Brasschaat, Augustijnslei 54 te 2930 Brasschaat / Atheneum Malle, Herentalsebaan 56 te 2390 Malle / SBSO Zonnebos: Vestiging Schoten, August Jonckersstraat 7 te 2900 Schoten / Atheneum Schoten: Campus Schilde, Hoevedreef 9 te 2970 Schilde / Atheneum Schoten: Campus Schoten, Emiel Blangenoisstraat 2 te 2900 Schoten / KTA Brasschaat, Prins Kavellei 98 te 2930 Brasschaat / Leefschool Zandhofje, Liersebaan 51 te 2240 Zandhoven / Middenschool Brasschaat, Augustijnslei 54 te 2930 Brasschaat / Middenschool Malle, Herentalsebaan 56 te 2390 Malle / Middenschool Malle: Didasco, Begonialaan 1 A te 2390 Malle / MPI Zonnebos, Moerstraat 50 te 2970 's Gravenwezel / SBSO Zonnebos: Vestiging Schilde, Moerstraat 50 te 2970 's Gravenwezel / SBSO Zonnebos: Vestiging Brasschaat, Ruiterijschool 8 te 2930 Brasschaat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht omvat het nazicht, het wettelijk keuren, het onderhoud en de eventuele huur van blusmiddelen.
Het gaat meer bepaald om brandblustoestellen, brandhaspels en buitenhydranten in de onderwijsinstellingen van GO! scholengroep Agora.
De onderwijsinstellingen van GO! scholengroep Agora zijn gevestigd in de gemeenten Brasschaat, Brecht, Malle, Schilde, Schoten, Zandhoven en Zoersel.
Deze opdracht wordt toegekend voor een periode van 48 maanden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.
De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure. Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan.
- het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;
- de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.
* In elk stadium van de gunningsprocedure, behalve om dwingende redenen van algemeen belang, wordt uitgesloten de kandidaat of inschrijver van wie is vastgesteld dat hij als werkgever illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11 februari 2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* DOCUMENT 1: Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* DOCUMENT 2: Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* DOCUMENT 3: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
a. Enkel het opgelegde model van passende bankverklaring zal worden aanvaard.
b. De jaarlijkse totale omzet van de inschrijver moet voor het laatste volledig afgelopen boekjaar waarvan de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn en dat voorafgaat aan de publicatiedatum van deze overheidsopdracht, minstens 500000 euro bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* DOCUMENT 4: Een attest waaruit blijkt dat de inschrijver bevoegd is voor de controle en het onderhoud van blusmiddelen volgens de norm NBN S21-050.
* DOCUMENT 5: Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu (versie 2008/5.1) of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* DOCUMENT 6: Een geldig ISO 9001 (versie 2008) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* DOCUMENT 7: Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* DOCUMENT 8: Een nota van maximum 2 A4-pagina's waarin de inschrijver aantoont dat ze beschikt over een intern controlesysteem om de werkzaamheden van haar technici op te volgen. De inschrijver beschrijft in deze nota hoe ze dit intern controlesysteem toepast.
* DOCUMENT 9: Een bewijs dat de firma erkend is door het ANPI.
a. Het attest betreffende de norm NBN S21-050 is een minimumvereiste.
b. Het VCA-certificaat (versie 2008/5.1) is een minimumvereiste.
c. Het certificaat ISO 9001 (versie 2008) of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking zijn een minimumvereiste.
d. De inschrijver moet minstens 5 tevredenheidsattesten van publiek- of privaatrechterlijke instanties betreffende gelijkaardige diensten overmaken. Deze attesten mogen niet dateren van voor 2013.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/3/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek met bijlagen kan per e-mail in het Nederlands worden opgevraagd bij Immanuel Synaeve via volgend e-mailadres: immanuel.synaeve@sgr3.be.
In deze e-mail moet duidelijk verwezen worden naar de desbetreffende overheidsopdracht.
In deze e-mail moet ook duidelijk vermeld worden voor welke firma het bestek met bijlagen wordt opgevraagd. Hierbij dienen zeker volgende gegevens vemeld te worden: naam van de firma, officieel adres van de firma en het ondernemingsnummer (dit laatste indien van toepassing).
De afzender maakt in zijn e-mail ook duidelijk wat zijn functie binnen deze firma is. Indien hij/zij optreedt in opdracht van zijn/haar hiërarchisch overste wordt ook de naam van deze hiërarchische overste vermeld mét zijn/haar functie binnen de firma.
Indien aan bovenstaande voorwaarden voldaan is, wordt het bestek met bijlagen per e-mail overgemaakt aan de afzender.
Elke afzender is gebonden aan een discretieplicht met betrekking tot alle informatie die hem/haar via dit bestek met bijlagen ter beschikking wordt gesteld.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/3/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/2/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA