Ocmw Brussel

TELEVISIE EN INTERNET DIENSTEN VOOR DE GEMEENSCHAPPEN VAN HET OCMW VAN BRUSSEL
Huidig document betreft een opdracht van 2 jaar, stilzwijgend verlengbaar 2 keer voor een duur van 1 jaar.
De dienst die door het OCMW verwacht wordt, is een televisiedienst voor zowat 730 posten, verdeeld over 11 adressen en de mogelijkheid tot ter beschikking stellen van een internettoegang op aanvraag van de bewoner (naargelang van het perceel)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Brussel
Hoogstraat 298A, BE-1000 Brussel
Contact: OCMW van Brussel uitsluitend via https://enot.publicprocurement.be
Carine Elst - ANTICHAMBRE
Internet adres(sen): www.cpasbru.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TELEVISIE EN INTERNET DIENSTEN VOOR DE GEMEENSCHAPPEN VAN HET OCMW VAN BRUSSEL
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Huidig document betreft een opdracht van 2 jaar, stilzwijgend verlengbaar 2 keer voor een duur van 1 jaar.
De dienst die door het OCMW verwacht wordt, is een televisiedienst voor zowat 730 posten, verdeeld over 11 adressen en de mogelijkheid tot ter beschikking stellen van een internettoegang op aanvraag van de bewoner (naargelang van het perceel)
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Revalidatiecentrum Heizel - G. Brugmann
Perceel 2: Rust- en Verzorgingstehuiis « Ter Ursulinen »
Perceel 3: Residentie "Sint Geertruide"
Perceel 4: Residentie "De Wilde Rozen"
Perceel 5: Instituut "Pacheco"
Perceel 6: Centrum Medori Dienst Begeleid wonen "Beïti" Tehuis "Juliette Herman"
Perceel 7: Dagcentrum "Delta"
Perceel 8: Familiaal tehuis "Huldergem" en Het Begijnhof
Perceel 9: Algemene administratie en eventuele andere adressen met individuele verbinding op het grondgebied van de stad Brussel
Perceel 10: Tehuis Vesalius
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
*Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De bepalingen hieronder zijn eveneens individueel van toepassing op alle deelnemers die, als groepering zonder rechtspersoonlijkheid, gezamenlijk een offerte indienen en op de entiteit(en) waarop de inschrijver een beroep doet (de onderaannemer(s) als de capaciteit van deze entiteit(en) bepalend is/zijn voor zijn/hun selectie.
Arbeider in illegaal verblijf
In navolging van artikel 20 §1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende de overheidsopdrachten voor werken, leveringen en diensten, zal in principe uitgesloten worden van toegang tot de opdracht en de daarop gebaseerde opdrachten, in om het even welk stadium van de procedure, iedere inschrijver voor dewelke werd vastgesteld dat hij, als werkgever, onderdanen van derde landen tewerkgesteld heeft die illegaal in het rijk verblijven in de zin van de wet van 11 februari 2013, tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen. De uitsluiting van de deelname aan opdracht en overheidsopdrachten geldt voor een duur die tot vijf jaar kan gaan.
Door het loutere feit van deel te nemen aan de procedure tot plaatsing van de opdracht, bevestigt de inschrijver op eer dat hij, als werkgever, geen onderdanen van derde landen die illegaal in het rijk verblijven, tewerkstelt of zal tewerkstellen, in de zin van de wet van 11 februari 2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
Sociale of fiscale schulden
*In toepassing van artikelen 60 en 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011, is de inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, niet verplicht om een RSZ attest aan zijn offerte toe te voegen. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes. De aanbestedende
overheid zal deze informatie zelf opvragen per elektronische middel via Digiflow /télémarc.
*De inschrijver die personeel tewerkstelt dat afhangt van een andere lidstaat van de Europese Unie, voegt bij zijn offerte een attest, afgeleverd door de bevoegde overheid, dat certificeert dat, overeenkomstig rekening afgesloten ten laatste op de uiterste datum van ontvangst van de offertes, hij in regel is op deze datum met zijn verplichtingen betreffende het betalen van de sociale zekerheidsbijdragen, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
* In toepassing van artikelen 60 en 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 moet de inschrijver bij zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen
overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de
offertes. Voor een Belgische inschrijver is het attest door FOD Financiën afgeleverd en zal rechtstreeks door de aanbestedende overheid geraadpleegd worden per elektronische middel via Digiflow
/télémarc.
Iedere inschrijver die sociale of fiscale schulden heeft hoger dan 3000 euro zal in orde bevonden worden indien hij, alvorens de beslissing over de selectie van de inschrijvers of de gunning van de opdracht wordt genomen, al naargelang, aantoont dat hij, op het einde van de fiscale periode bedoeld in het eerste lid, op een aanbestedende overheid in de zin van artikel 2, 1°, van de wet of op een overheidsbedrijf in de zin van artikel 2, 2°, van de wet, één of meer schuldvorderingen bezit die zeker, opeisbaar en vrij van elke verbintenis tegenover derden zijn en waarvan het bedrag op 3.000 euro na, ten minste gelijk is aan de achterstallige afbetaling van zijn beroepsmatige fiscale schulden. Te dien einde is de inschrijver er toe gehouden om rechtstreeks bij zijn offerte het bewijs van dergelijke schuldvorderingen te voegen, daar de aanbestedende overheid geen enkele verplichting heeft om deze bewijzen op te vragen in geval van vaststelling van sociale of fiscale schulden.
Andere uitsluitingsgevallen
*De inschrijver voegt bij zijn offerte een uittreksel van het strafregister toe, afgeleverd binnen een termijn van 12 maanden voorafgaand aan de datum van opening van de offertes, of een gelijkwaardig document afgeleverd door een juridische autoriteit van het land van oorsprong of herkomst, waaruit blijkt dat de betrokken inschrijver
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een
misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
* Bovendien zal de aanbestedende overheid er zich van vergewissen dat de inschrijver :
- in beroepszaken geen ernstige fout begaan heeft, naar behoren vastgesteld door ieder middel dat de aanbestedende overheid zal kunnen rechtvaardigen.
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende het globale omzetcijfer dat het voorwerp van de opdracht inhoudt, in de loop van de laatste drie beschikbare boekjaren, in functie van de datum van oprichting of begin van de activiteiten van de kandidaat of inschrijver, in de mate dat de inlichtingen over deze omzetcijfers beschikbaar zijn.
Een omzetcijfer van het activiteitendomein dat het voorwerp uitmaakt van de opdracht hoger dan
85.000?/jaar wordt geëist.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste diensten die in de loop van de laatste drie jaar uitgevoerd werden, met vermelding van het bedrag, de datum en de openbare of privé bestemmeling. De dienstverleningen worden bewezen door de attesten, uitgebracht of tegengetekend oor de bevoegde overheid of wanneer de bestemmeling een privékoper was, door een attest van de koper of, bij gebreke, gewoon door een verklaring van de dienstverlener
De televisie dienstverlening voor ten minste 3 instellingen van 50 bedden is het vereiste minimum.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/04/2016 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 06/04/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 06/04/2016 - 10:00
Plaats: Adres van de aanbestedende overheid, 4de verdieping, SectieZaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Alle eventuele vragen en antwoorden met betrekking tot deze opdracht zullen behandeld worden via het forum dat geactiveerd wordt op de site e-notification en bereikbaar via de volgende link:
https://enot.publicprocurement.be/changeLanguage.do?language=nl-NL
De aandacht van de inschrijvers wordt gevestigd op het feit dat er geen enkele onderhandeling mogelijk zal zijn tijdens de procedure. Bijgevolg moet de ingediende offerte volledig zijn en conform aan de installaties van onze instellingen.
Als er, naar aanleiding van het bezoek, vragen onbeantwoord blijven, dan is het essentieel dat deze op het forum zouden gesteld worden.
De potentiële inschrijvers hebben de verplichting zich aan te melden op de site om hun vragen te kunnen stellen en de antwoorden te raadplegen op de vragen die door henzelf of door andere potentiële inschrijvers gesteld werden.
Ze zullen geïnformeerd worden over ieder nieuw antwoord op een vraag die gesteld werd betreffende deze opdracht via het elektronische adres dat ze bij de registratie zullen meegedeeld hebben.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/02/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA