Stad Kortrijk

Uitnodiging tot indienen offerte - Project stadhuis op afspraak: renovatie onthaal administratief stadhuis.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Kortrijk
Grote Markt 54, BE-8500 Kortrijk
Contact: De heer Sebastien Lefèbvre
Tel: +32 56278512 E-mail: sebastien.lefebvre@kortrijk.be
Internet adres(sen): www.kortrijk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Project stadhuis op afspraak: renovatie onthaal administratief stadhuis - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Leistraat 21, Kortrijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
In het kader van een klantvriendelijke dienstverlening, gecombineerd met een betere ontsluiting voor andersvaliden in het stadhuis te Kortrijk wordt het werken op afspraak ingevoerd en krijgt de klantendienst 1777 een fysieke en strategisch plek in het stadhuis. Om dit te realiseren is er een grondige renovatie noodzakelijk van het administratief stadhuis te Kortrijk kant Leiestraat.
Dit bestek is opgedeeld in twee percelen, namelijk:
- perceel 1 : renovatie administratief stadhuis, ruwbouw, afwerken en technieken
- perceel 2 : renovatie administratief stadhuis, schrijnwerk en vast meubilair
Het is toegelaten voor één of meerdere percelen in te dienen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: ruwbouw, afwerking en technieken
Korte beschrijving:
ruwbouw, afwerking en technieken
Perceel 2: schrijnwerk en vast meubilair
Korte beschrijving:
schrijnwerk en vast meubilair
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
NIHIL
NIHIL
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Aantonen minstens 3 referenties, met gelijkaardige werken, in het laatste vier jaar (2012, 2013, 2014 en 2015), voor publieke of commerciële gebouwen (contactpersoon toevoegen voor verificatie)
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van deze opdracht beschikt.
Indien gewerkt wordt met onderaannemers, geeft u de naam van ervan op aangevuld met een verklaring welke de werktuigen, materieel en technische uitrusting waarover de onderaannemer(s) voor het verlenen van deze opdracht beschikt(ken).
* aan de hand van de studie- of beroepskwalificaties van de aannemer of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de leiding van deze werken worden belast;
NIHIL
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1
D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : Perceel 1 (ruwbouw, afwerking en technieken)
Criterium 1: Prijs, Weging: 95
Criterium 2: tijdplanning voor de uitvoering van de werken, Weging: 5
Criterium : Perceel 2 (schrijnwerk en vast meubilair)
Criterium 1: Prijs, Weging: 95
Criterium 2: tijdplanning voor de uitvoering van de werken, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/3/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/3/2016 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/2/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA