Heilig Hart Dienstverleningscentrum Voor Personen Met Verstandelijke Beperkingen Vzw

Werkzaamheden in regie.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Heilig Hart Dienstverleningscentrum voor personen met verstandelijke beperkingen vzw
Leernsesteenweg 53, BE-9800 Deinze
Contact: Coussement Patricia Christiane
Tel: +32 93877711 Fax: +32 93877700 E-mail: patricia.coussement@dvcheilighart.be
Internet adres(sen): www.dvcheilighart.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Werkzaamheden in regie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 9800 DEINZE
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Werkzaamheden in regie
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Voltooiingswerken
Korte beschrijving:
Vloer, pleister- en tegelwerken, loodgieterij en sanitair.
Perceel 2: Binnenhuisinrichtingen, vast en los meubilair
Perceel 3: Glas, venster en raamwerken
Korte beschrijving:
Glas, venster en raamwerken
Perceel 4: Dakwerken
Korte beschrijving:
Dakwerken
Perceel 5: Groenwerken
Korte beschrijving:
Groenwerken
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie opdrachtdocumenten
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie opdrachtdocumenten
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie opdrachtdocumenten
Klasse: N/A, Categorie: D, G
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/03/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/03/2016
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/03/2016 - 14:19
Plaats: Lokaal Eligia
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Afgevaardigen van de inschrijvers mogen de openingszitting bijwonen.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/02/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA