Stad Brugge

Slopen van bestaande & bouwen van nieuwe kleedkamers voor voetbal en krachtbal in sportpark "De Schorre", perceel 1: ruwbouw .


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Brugge
Burg 12, BE-8000 Brugge
Contact: De heer Thierry Toussaint
Tel: +32 50448566 Fax: +32 50448536 E-mail: thierry.toussaint@brugge.be
Internet adres(sen): www.brugge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Slopen van bestaande & bouwen van nieuwe kleedkamers voor voetbal en krachtbal in sportpark "De Schorre", perceel 1: ruwbouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kleedkamers, Westkapelse Steenweg 58 te 8380 Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Slopen van bestaande & bouwen van nieuwe kleedkamers voor voetbal en krachtbal in sportpark "De Schorre", perceel 1: ruwbouw
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 17 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
* Enkel voor buitenlandse aannemers - een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid van het voorlaatste afgesloten kwartaal, voorafgaand aan de datum van opening van deze aanbesteding, opgemaakt overeenkomstig de voorwaarden van artikel 90 §3 en 17bis §2 van het Koninklijk besluit van 8 januari 1996, gewijzigd bij Koningklijk Besluit van 25 maart 1999 (wijziging art. 90 en invoeging art. 17bis).
* Een afzonderlijk document waarin zij beschrijven op welke wijze zij het bouwwerk zullen uitvoeren om rekening te houden met het veiligheids- en gezondheidsplan en een afzonderlijke prijsberekening i.v.m. de door het Veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en -middelen, inbegrepen de buitengewone individuele beschermingsmaatregelen en -middelen.
Dit document dient correct ingevuld en verplicht bij de offerte gevoegd te worden: dit op straffe van nietigheid en niet aanvaarden van uw offerte.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een bewijs dat de indiener van de offerte zich niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, of zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijk akkoord heeft bekomen of zich in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementen. Dit kan aangetoond worden door de voorlegging van een attest van niet faling(te bekomen bij de Rechtbank van Koophandel) of een verklaring op eer van de inschrijver of een attest van de bedrijfsrevisor.
* De fiscale schulden van de inschrijver worden, cfr. art. 183 tot 186 van de wet van 22 december 2008 (B.S. 29 december 2008, Ed. 4), door het Opdrachtgevend Bestuur nagezien.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
*Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Een bewijs dat de indiener van de offerte zich niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, of zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijk akkoord heeft bekomen of zich in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementen. Dit kan aangetoond worden door de voorlegging van een attest van niet faling(te bekomen bij de Rechtbank van Koophandel) of een verklaring op eer van de inschrijver of een attest van de bedrijfsrevisor.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole, die de aannemer ter beschikking zullen staan om de werken uit te voeren.
Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
Vereiste erkenning: D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/3/2016 - 23:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsstukken kunnen GRATIS gedownload worden door op volgende link te klikken: http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1163/IG/2015, uw emailadres in te geven en dan de bestanden te downloaden.
Deze stukken kunnen u ook toegezonden worden mits overschrijving van de aankoopprijs + kosten naar de bankrekening nr. BE43 0910 1682 6701 van het bovengemeld bureau. Wil steeds de titel van het werk vermelden.
Prijs bestek: 22,30 euro
Prijs technische bepalingen: 6,20 euro
Prijs per plan: 7,50 euro (3stuks)
Prijs Cd-rom: 10 euro
Verzendingskosten: 1,50 euro (bij overschrijving)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 29/3/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 29/3/2016 - 10:00
Plaats: dienst Patrimoniumbeheer/ Administratie, in vergaderzaal gelijkvloers, Oostmeers 17 te 8000 Brugge
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offerte mag onder geen enkel beding elektronisch ingediend worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/2/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA