Regina Caeili Vzw

Geschiktmakingswerken verwarming sanitair kelder en renovatie refter.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Regina Caeili vzw
Rozenlaan 45, BE-1700 Dilbeek
Contact: Patrick Ghesquiere
Tel: +32 25681815 E-mail: patrick.ghesquiere@erce.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=227129
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Geschiktmakingswerken verwarming sanitair kelder en renovatie refter
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Regina Caeli Lyceum, Rozenlaan 45, 1700 Dilbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Geschiktmakingswerken verwarming sanitair kelder en renovatie refter
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Registratie-attest ; RSZ-attest toevoegen ; uittreksel uit het strafregister toevoegen, attest van niet-faillisement toevoegen, attest FOD financiën toevoegen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning : klasse 1 - categorie D
- Minimum 3 referenties (op basis van tevredenheidsattest origineel onder -tekend door de opdrachtgever) van projecten, met een minimale waarde van 100.000 ? en voorlopig opgeleverd in de afgelopen 5 jaar.
- 1 referentie (referentie A) van de bovenstaande dient de ervaring aan te tonen van een gelijkaardige opdracht.
- Van deze referentie A dient minimaal de PV van voorlopige oplevering toegevoegd te zijn
- Een bewijs van plaatsbezoek van de aannemer, dit document dient door de bouwheer van het vzw Regina Caeli gedateerd en ondertekend te zijn.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/03/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 210.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier is verkrijgbaar bij : De Vloed Architects bvba - Part of Detoo, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, alle werkdagen tussen 09.00u en 16.00 u. Betaling van het dossier gebeurt vooraf door overschrijving op volgende rekening van De Vloed Architects bvba, bij verzending van het dossier, nl. KBC IBAN BE44 4483 6143 6145 - BIC KREDBEBB. Bij afhaling van het dossier gebeurt de betaling contant (gepast geld) na telefonische bestelling. Bij storting, gelieve bewijs van storting door te mailen naar Sabine Lebbe met vermelding van dossiernummer (Sabine.lebbe@devloed.be)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/03/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/02/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA