AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Ninove
Centrumlaan 100, BE-9400 Ninove
Contact: De heer Pascal De Klerck
Tel: +32 54313284 Fax: +32 54323849 E-mail: pascal.deklerck@ninove.be
Internet adres(sen): www.ninove.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Camerabewaking stad Ninove
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Stad Ninove, Centrumlaan 100 te 9400 Ninove
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Camerabewaking stad Ninove
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
EUR 449.152, btw inclusief
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Attest RSZ
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Geldig bewijs van erkenning in de vereiste categorie P1 en S3 klasse 3
* Bewijs van erkenning als beveiligingsonderneming conform de wetgeving terzake
* Een lijst van gelijkaardige leveringen (minimaal 3 met een minimale uitvoeringskost van
EUR 350.000, btw exclusief) die de inschrijver gedurende de afgelopen vijf jaar heeft verricht, hun bedrag, data en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren:
- indien het leveringen aan een overheid betreft, worden de leveringen aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of geviseerd;
- indien het gaat om leveringen aan privaatrechtelijke personen, worden de certificaten opgesteld door de koper; bij ontstentenis daarvan is een verklaring van de leverancier toegelaten.
zie bestek
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 3
en
S3 (Uitrustingen voor telecommunicatie), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: De kwaliteit en de duidelijkheid van de aanbieding, Weging: 5
Criterium 2: Technische waarde van de aangeboden oplossing, Weging: 45
Criterium 3: Organisatorische factoren, Weging: 10
Criterium 4: Investerings- en onderhoudskosten, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/4/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek kan worden verkregen op de dienst logistiek/patrimoniumbeheer van de stad Ninove, Centrumlaan 100, 9400 Ninove.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
5/4/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
5/4/2016 - 11:00
Plaats: stadhuis Ninove, vergaderzaal 2, Centrumlaan 100 te 9400 Ninove
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
17/03/2016 om 14.00
De inschrijver bevestigt zijn deelname aan het plaatsbezoek uiterlijk drie dagen op voorhand via e-mail op volgend adres: rogerhubert@scope.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/2/2016