AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VMSW - Cel logistiek en beheer gebouwen
Koloniënstraat 40, BE-1000 Brussel
Contact: Van Rompaey San
Tel: +32 5054372 E-mail: san.vanrompaey@vmsw.be
Internet adres(sen): www.vmsw.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lokeren - De opdracht(en) heeft (hebben) betrekking op Slopen van appartementsblok 8-10 Hoedhaar - Besteknummer 2010/0411-02
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lokeren: De opdracht(en) heeft (hebben) betrekking op Slopen van appartementsblok 8-10 Hoedhaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Geldig RSZ-attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Geldig RSZ-attest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: G5 klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/03/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/03/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/03/2016 - 11:00
Plaats: VMSW - Koloniënstraat 40, 1000 Brussel in lokaal 2.125
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een digitale versie van de opdrachtdocumenten is gratis te downloaden via e-notification (www.publicprocurement.be).
Het indienen van offertes via elektronische middelen is toegestaan.
De verzending van de elektronisch ingediende offertes dient te gebeuren via de website van e-tendering (https://eten.publicprocurement.be/). Deze website garandeert de naleving van de bepalingen van art. 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Indien een inschrijver een elektronisch ingediende offerte wenst in te trekken, kan dit eveneens via de hierboven vermelde website van e-tendering.
De offertes en de intrekkingsbrieven op papier worden toegestuurd in een definitief gesloten omslag, geschoven in een tweede omslag. De offertes dienen gericht te worden aan, en toe te komen bij, Dirk GOVAERT, Diensthoofd Facilitair Beheer, Koloniënstraat 40 te 1000 Brussel, Mezzanine, lokaal M.150 op dinsdag 15 maart 2016 om 11.00 uur en dit op straffe van onontvankelijkheid van de offerte. Alle omslagen vermelden duidelijk:
OPEN AANBESTEDING, BESTEK NR 2010/0411-02
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/02/2016