Tmvw Servicelijnen

OPROEP TOT KANDIDATUURSTELLING: Ontwerp, bouw en financiering van een nieuw politiecommissariaat Lokale Politie Oostende.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Hantson Dorine
Tel: +32 92425759 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=226673
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
OPROEP TOT KANDIDATUURSTELLING: Ontwerp, bouw en financiering van een nieuw politiecommissariaat Lokale Politie Oostende
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
OPROEP TOT KANDIDATUURSTELLING: Het aanstellen van een partner voor het ontwerp, de bouw en de financiering van een nieuw politiecommissariaat voor de Lokale Politie Oostende.
De Lokale Politie Oostende streeft ernaar om in 2018 een nieuwe huisvesting voor het grootste deel van haar diensten in gebruik te nemen.
De Politie Oostende staat als één gemeentezone in voor de politiezorg binnen de stad Oostende. De zone beschikt over een 320-tal medewerkers. Naast de dienstverlening aan zo'n 70.000 inwoners is de lokale politie er ook voor de tweede verblijvers en de toeristen.
De realisatie van een nieuw en functioneel commissariaat wordt toevertrouwd aan het Autonoom Gemeentebedrijf Grond- en Bouwbeleid (AGGB).
De functionaliteiten kunnen tijdens de aanloopfase van het project verder gespecifieerd worden. De externe partner zal hierbij 'uitgedaagd' worden om aan de invulling van de vooropgestelde functionele eisen maximaal technische, ergonomische en ecologische meerwaarde te geven, binnen strakke budgetgrenzen.
Er wordt geopteerd voor een geïntegreerde aanpak (ontwerp, bouw en financiering). De inschrijver dient ook de grond aan te bieden.
De derde partij kan rekenen op een jaarlijkse vergoeding, die gedurende de looptijd van de overeenkomst (30 jaar) zal worden betaald voor het gebruik van de infrastructuur en de betreffende grond.
De toewijzing van de opdracht is voorzien tegen begin 2017. Er wordt beoogd de werken aansluitend zo snel als mogelijk te starten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Nota m.b.t. de solvabiliteit, liquiditeit en rendabiliteit;
- Jaarrekeningen van de laatste 3 boekjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Attest inschrijving bij de Orde van Architecten (of een Europees equivalent);
- Erkenning;
- Referenties m.b.t. uitgevoerde gelijkaardige opdrachten gestaafd d.m.v. tevredenheidsattesten;
- Nota waaruit blijkt dat de inschrijver over de nodige capaciteit en organisatorische bekwaamheid beschikt voor de realisatie van het project;
- Beschikken over een geschikte grond. De kandidaat beschikt/kan beschikken over een geschikte grond. Dit wordt aangetoond door een eigendomsattest of een attest van terbeschikkingstelling.
- Erkenning in categorie D, in de klasse die overeenstemt met de oprichtingswaarde van de door hem voorgestelde infrastructuur.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/03/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 08/03/2016 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09 242 57 97) of bij mevr. Dorine Hantson (dorine.hantson@farys.be, tel. 09 242 57 59).
OPGELET: de selectieleidraad is kosteloos te verkrijgen op eenvoudige aanvraag op aankoop@farys.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/02/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA