Gemeente Sint-joost-ten-node

Renovatiewerken aan het zwembad Sint Franciscus, Sint-Franciscusstraat 23-27 te 1210 Sint-Joost-Ten-Node
Plaats: Zwembad Sint-Franciscus, Sint-Franciscusstraat 23 te 1210 Sint-Joost-ten-Node


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Joost-ten-Node
Sterrenkundenlaan 13, BE-1210 Sint-Joost-ten-Node
Contact: De heer Ir. Goga
Tel: +32 22202566 Fax: +32 22202747 E-mail: lgoga@stjosse.irisnet.be
Internet adres(sen): www.stjosse.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatiewerken aan het zwembad Sint Franciscus, Sint-Franciscusstraat 23-27 te 1210 Sint-Joost-Ten-Node
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zwembad Sint-Franciscus, Sint-Franciscusstraat 23 te 1210 Sint-Joost-ten-Node
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatiewerken aan het zwembad Sint Franciscus, Sint-Franciscusstraat 23-27 te 1210 Sint-Joost-Ten-Node
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Juridische situatie van de inschrijver (toegangsrecht)
Het offerteformulier moet vergezeld zijn van volgende stukken:
Juridische situatie van de inschrijver - vereiste referenties (uitsluitingscriteria)
Kan worden uitgesloten van de toegang tot de opdracht in ongeacht welk stadium van de procedure, de inschrijver die niet in regel is
1° met zijn verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
De inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, is vrijgesteld van de overlegging van een RSZ-attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid tot het voorlaatste afgelopen trimester voor de uiterste datum voor ontvangst van de offertes. De aanbestedende overheid zal zelf langs elektronische weg deze situatie nagaan met toepassing van de bepalingen van artikel 60, § 1, van ditzelfde koninklijk besluit ;
2° met zijn fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is volgens artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Voor de Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid zelf via elektronische weg de naleving van zijn fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën door met toepassing van de bepalingen van artikel 60, § 1, van ditzelfde koninklijk besluit
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver dient deze situatie te verantwoorden door een aangifte betreffende een jaarlijks totaal omzetcijfer van minimum 6.000.000 EUR voor de laatste drie beschikbare dienstjaren.
minimum 6.000.000 EUR voor de laatste drie beschikbare dienstjaren
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver dient te kunnen voorleggen:
- een lijst van de werken uitgevoerd in de voorbije vijf jaar betreffende de restauratiewerken van beschermde goederen met een minimale drempel van 2.500.000 EUR excl. BTW per referentie, waarbij deze lijst gestaafd wordt door attesten van goede uitvoering. Deze attesten worden afgegeven en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de bouwmeester een privé-persoon is, gebeurt dit door deze laatste. Bij gebreke hiervan is een eenvoudige verklaring van de aannemer toegestaan. Ze vermelden het bedrag, het tijdstip en de plaats van uitvoering van de werken en preciseren of ze werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en op een regelmatige manier tot een goed einde werden gebracht. Desgevallend worden deze attesten rechtstreeks naar de opdrachtgevende overheid verzonden door de bevoegde overheid.
- minimum één referentie van de restauratie van de dichtheid van een zwembad/kuip
een minimale drempel van 2.500.000 EUR excl. BTW per referentie
Vereiste erkenning: Ondercategorie D24 (Restauratie van monumenten), klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Bedrag van de offerte , Weging: 45
Criterium 2: Technische kwaliteit van de offerte, Weging: 35
Criterium 3: Het verbeteren van de uitvoeringstermijn, verantwoord door een planning type Gantt, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Administratieve bepalingen, technische bepalingen, inschrijvingsformulair,Samenvattende meets
Le fascicule d'adjudication peut être consulté via le lien : http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1662/EM/2015.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 1/4/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 1/4/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, Gemeenteraadszaal, 1ste vedieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver wordt ertoe gehouden een plaatsbezoek uit te voeren.
De inschrijver dient het attest correct ingevuld toe te voegen in de bijlage van zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/2/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA