AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Sofie Hoogerwerf
E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=226006
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-9000-SPH01-15-001 Heraanleg sportvloer sporthal Bourgoyen te Gent
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De Stad Gent wenst in sporthal Bourgoyen, Driepikkelstraat 30 te 9030 Mariakerke, de bestaande sportvloer te vervangen door een vlakelastische sportvloer in parket. Hiertoe wordt een aannemer aangesteld die zal instaan voor:
Wegbreken van de oude vloer;
Vernieuwen van de onderbouw;
Plaatsen toplaag;
Belijning.
Keuring.
De werken kunnen aangevat worden vanaf 13 juni 2016 en dienen afgewerkt te zijn tegen uiterlijk 12 augustus 2014.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Erkenning
- Tevredenheidsattesten
- Erkenning D15, klasse 2
- Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver, als aannemer, in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van zijn offerte gelijkaardige werken (sportvloeren in parket, telkens met een minimum aannemingsbedrag van 80% van het totaalbedrag van de ingediende offerte) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Inschrijvingsprijs, Weging: 60
Criterium 2: Technische kwaliteit van het voorstel, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/02/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/03/2016 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij:
mevr. Sofie Hoogerwerf (sofie.hoogerwerf@farys.be, tel. 09/241 06 49) of bij mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57 97).
Voor technische inlichtingen en een afspraak voor het verplichte plaatsbezoek kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Karin Van Eygen, (karin.vaneygen@farys.be, tel. 09/240 03 05).
OPGELET: de opdrachtdocumenten zijn kosteloos te verkrijgen op eenvoudige aanvraag op volgend e-mailadres: aankoop@farys.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/02/2016