Gemeente Elsene

. De opdracht is een overheidsopdracht van leveringen die als voorwerp heeft de verwerving van signalisatiemateriaal en parkeerborden voor een duur van een jaar (met mogelijkheid tot verlenging voor een jaar).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemmente Elsene
Elsensesteenweg, 168, BE-1050 Brussel
Contact: Bakkali Najib
Dienst Aankoopcentrale
Tel: +32 25156292 E-mail: centraledachat@ixelles.be
Internet adres(sen): www.ixelles.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
. De opdracht is een overheidsopdracht van leveringen die als voorwerp heeft de verwerving van signalisatiemateriaal en parkeerborden voor een duur van een jaar (met mogelijkheid tot verlenging voor een jaar)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht is een overheidsopdracht van leveringen die als voorwerp heeft de verwerving van signalisatiemateriaal en parkeerborden voor een duur van een jaar.
Bestaande uit 2 percelen, genummerd van 1 tot 2 :
o Perceel 1: Signalisatiemateriaal
o Perceel 2: Parkeerborden
De inschrijver mag een offerte indienen voor één, meerdere of zelfs alle percelen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Signalisatiemateriaal
Korte beschrijving:
Signalisatiemateriaal
Perceel 2: Parkeerborden
Korte beschrijving:
Parkeerborden
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door het loutere feit van de indiening van de offerte verklaart de inschrijver impliciet op erewoord dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt van artikel 61 § 1 en § 2 van KB 15 juli 2011.
o Bijdragen sociale zekerheid
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure worden uitgesloten voor de toegang ertoe de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen volgens de bepalingen van het artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Met het oog hierop zal de Aanbestedende Overheid zelf d.m.v. elektronische middelen (Digiflow) de situatie van de rekening van de inschrijver jegens de instelling voor sociale zekerheid (RSZ) nagaan.
Voor de inschrijver die personeel uit een andere Lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, wordt bij de offerte een attest gevoegd, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarbij wordt bevestigd dat volgens de rekening uiterlijk vastgesteld op de limietdatum voor de ontvangst van de offertes, hij in orde is inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
o Fiscale verplichtingen.
Kan in elk stadium van de procedure uitgesloten worden van de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig artikel 63 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Voor een Belgische inschrijver verifieert zichzelf de aanbestende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzicht van de FOD Financïen bij elekronische middelen (Digiflow).
Voor de inschrijver van een andere Lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, wordt bij de offerte een attest gevoegd, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarbij wordt bevestigd dat volgens de rekening uiterlijk vastgesteld op de limietdatum voor de ontvangst van de offertes, hij in orde is op met zijn fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
o Beroepsfaut.
De inschrijver die bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan, vastgesteld op elke grond die de Gemeente Elsene aannemelijk zal kunnen maken, kan uitgesloten worden van deelname aan de opdracht.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn offerte de volgende documenten:
De lijst van de voornaamste leveringen gedurende de afgelopen drie jaar, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instantie waarvoor ze bestemd waren, met minstens één referentie aan een levering gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel/de percelen waarvoor de inschrijver een offerte indient.
De lijst bevat minstens één referentie aan een gelijkaardige levering aan het voorwerp van het perceel/de percelen waarvoor de inschrijver een offerte.
De referentie wordt bewezen aan de hand van een attest dat door de bevoegde instantie is uitgereikt of medeondertekend of, in geval van levering aan een privé-inkoper, een attest van de inkoper of gewoon een verklaring van de leverancier.
- Perceel nr. 1: Signalisatiemateriaal: gelijkaardige opdracht voor een minimum jaarlijkse bedrag van 20.000,00 EUR zbtw
- Perceel nr. 2: Parkeerborden: gelijkaardige opdracht voor een minimum jaarlijkse bedrag van 40.000,00 EUR zbtw.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/02/2016 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/02/2016 - 00:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/02/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA