AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Directie Facilities
Kruidtuinlaan, 20, BE-1030 Brussel
Contact: Laporte Sébastien Guy F
Tel: +32 22042092 Fax: +32 22041500 E-mail: slaporte@sprb.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=225944
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
SCHOONMAAK VAN DE GEMEENSCHAPPELIJKE EN PUBLIEKE RUIMTES VAN HET CCN-GEBOUW
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
SCHOONMAAK VAN DE GEMEENSCHAPPELIJKE EN PUBLIEKE RUIMTES VAN HET CCN-GEBOUW
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Schoonmaak van de gemeenschappelijke en publieke ruimtes en reiniging van de beglaasde delen aan de binnenzijde ervan
Korte beschrijving:
Schoonmaak van de gemeenschappelijke en publieke ruimtes en reiniging van de beglaasde delen aan de binnenzijde ervan
Perceel 2: Schoonmaak van de gevelruiten en andere beglaasde delen
Korte beschrijving:
Schoonmaak van de gevelruiten en andere beglaasde delen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/03/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/03/2016 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/03/2016 - 11:30
Plaats: City center, 5de verdieping, zaal 5.239, Kruidtuinlaan, 20, 1000 Brussel.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De opening van de offertes is openbaar.
Alhoewel de fysische aanwezigheid van de inschrijvers niet meer vereist is door de inwerkingtreding van de
"e-Tendering"-procedure, mogen de inschrijvers die dat wensen aanwezig zijn bij de opening van de offertes.
Rekening houdende met de samenstelling van het CITY CENTER-gebouw en de onthaalprocedures, zijn deze
laatsteverplicht om vijftien minuten voor de elektronische opening van de offertes aanwezig te zijn aan het onthaal
tenzuiden van het CITY CENTER-gebouw, en dit om de zeer stricte voorwaarden van de "e-Tendering" te respecteren.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/02/2016