Stad Mechelen

Herbestemming , restauratie en inrichting Predikherenklooster - FASE C: interieurwerkzaamheden/afwerking/inrichting en technieken.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Mechelen
Grote Markt 21, BE-2800 Mechelen
Contact: De heer Koert Hendrickx
Tel: +32 15297531 Fax: +32 15297510 E-mail: koert.hendrickx@mechelen.be
Internet adres(sen): www.mechelen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herbestemming , restauratie en inrichting Predikherenklooster - FASE C: interieurwerkzaamheden/afwerking/inrichting en technieken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Goswin de Stassartstraat 88-90 te 2800 Mechelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herbestemming , restauratie en inrichting Predikherenklooster - FASE C: interieurwerkzaamheden/afwerking/inrichting en technieken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Mits contante betaling af te halen op de dienst administratie stedelijke infrastructuur, Befferstraat 25 (2e verdieping), 2800 Mechelen
Toezending is mogelijk mits schriftelijke aanvraag of e-mail naar depsi-admin@mechelen.be met bijvoeging van (kopie van) bewijs van betaling (50 euro) op bankrekening van de stad Mechelen IBAN : BE47 0910 0010 2180 BIC : GKCC BE BB.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/3/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/3/2016 - 10:00
Plaats: zaal Het Luchtruim, Befferstraat 25, 3° verdiep te 2800 Mechelen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
11/02/2016 om 11.00
Om een correcte prijs te kunnenbepalen dienen de inschrijvers deel te nemen aan een verplichte bezoekdag. Deze gaat door op donderdag 11 februari om 11.00 u, in aanwezigheid van de ontwerpers. Vooraf inschrijven per email is verplicht: email THV : gert.biebauw@b-b.be.
Volgende beschermingsmiddelen dienen door de bezoeker zelf te worden meegenomen: - veiligheidsschoenen - veiligheidshelm. De inschrijver dient het attest van dit plaatsbezoek (in bijlage B) correct ingevuld en ondertekend toe te voegen aan zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/2/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA