AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
gemeente Beveren
Stationsstraat 2, BE-9120 Beveren
Contact: De heer Walter Van Machelen
Tel: +32 37501731 Fax: +32 37501524 E-mail: walter.van.machelen@beveren.be
Internet adres(sen): www.beveren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
verbouwing van de texamsite als voorpost voor de brandweer
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kouterstraat 245, 9130 KIELDRECHT
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
verbouwing van de texamsite als voorpost voor de brandweer
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Balans en uittreksels uit balansen of jaarrekeningen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Bewijs van erkenning.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 140.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verzendkosten : EUR 30,00
Inlichtingen i.v.m. dit bestek kunnen verkregen worden bij:
Naam: 3D-architecten bvba
Adres: Kruisbessenlaan 27 te 9120 Melsele
Contactpersoon: Wim D'Anvers
Telefoon: 03 750 99 00
Fax: 03 750 99 01
E-mail: wim@3d-architecten.be
Het bestek ligt ter inzage op het hierboven vermelde adres, elke werkdag.
Het aanbestedingsdossier kan aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van 140,00 euro incl BTW (excl eventuele verzendingskosten tbv 30,00 euro incl BTW) op het rekeningnummer BELFIUS IBAN BE33 7775 9351 0946 van 3D-architecten burg. Bvba.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/3/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
9/3/2016 - 11:00
Plaats: gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/2/2016