Stad Tongeren

Voorwerp van deze werken: aanleg, onderhoud en vernieuwen van stoepen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Tongeren
Maastrichterstraat 10, BE-3700 Tongeren
Contact: De heer Joseph Dewallef
Tel: +32 12800003 E-mail: jef.dewallef@stadtongeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg, onderhoud en vernieuwen van stoepen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: binnen de grenzen van de gemeente
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze werken: aanleg, onderhoud en vernieuwen van stoepen.
Plaats van uitvoering: binnen de grenzen van de stad Tongeren.
Deze opdracht behelst het aanleggen, onderhouden en vernieuwen van stoepen van het patrimonium van de stad Tongeren voor het dienstjaar 2016, en eventueel de dienstjaren 2017, 2018 en 2019.
Deze opdracht is een raamovereenkomst in de zin van artikel 32 wet 15/6/2006, die overeenkomstig artikel 137 KB 15/7/2011 wordt gesloten met één deelnemer.
De basisopdracht (dienstjaar 2016) loopt vanaf de datum van sluiting van de opdracht tot 31 december 2016.
De aanbestedende overheid heeft overeenkomstig artikel 37, § 2 wet 15/6/2006 het recht om deze opdracht maximaal 3 keer te verlengen. Deze verlengingsmogelijkheid doet geen rechten ontstaan in hoofde van de aannemer: hij kan geen enkel recht op compensatie of schadeloosstelling doen gelden indien de aanbestedende overheid slechts gedeeltelijk of geen gebruik maakt van deze verlengingsmogelijkheid. De aannemer is evenwel gebonden door elke opgedragen verlenging. De aanbestedende overheid betekent haar beslissing tot verlenging van de opdracht schriftelijk aan de aannemer. In geval van verlenging loopt de opdracht vanaf de datum van voormelde betekening van de verlenging tot 31 december van het betreffende dienstjaar.
Jaarlijks wordt er in principe een budget voorzien van maximum 500.000 euro (incl. BTW) voor het aanleggen, onderhouden en vernieuwen van stoepen, evenwel niet uitsluitend voor deze opdracht. Het totaalbedrag van deze opdracht bedraagt na verlengingen maximaal 2.000.000 euro (incl. BTW).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de Belgische inschrijver zich niet in een van de uitsluitingsgevallen vermeld in art. 61, § 2, 1°, 2°, 4°, 5°, 6° en 7° KB 15/7/2011 te bevinden.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid zelf het RSZ-attest, het attest van niet-faillissement en soortgelijke toestand, en het attest 'fiscale schulden' via elektronische weg op overeenkomstig art. 60, § 1 KB 15/7/2011.
De Belgische inschrijver voegt bij zijn offerte een uittreksel uit het strafregister, niet ouder dan 3 maanden te rekenen vanaf de datum van opening van de offertes, m.h.o. het bewijs dat hij zich niet in een van de uitsluitingsgevallen vermeld in artikel 20, § 1/1 wet 15/6/2006 of artikel 61, § 1 en § 2, 3° KB 15/7/2011 bevindt:
 indien de inschrijver een rechtspersoon is: uittreksel uitgereikt door de dienst Centraal Strafregister van de FOD Justitie (zie http://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/diensten_van_de_fod/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister);
 indien de inschrijver een natuurlijk persoon is: uittreksel uitgereikt door het gemeentebestuur van zijn domicilie.
De Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie, voegt bij zijn offerte een attest of een verklaring volgens de bepalingen van art. 62, § 2 KB 15/7/2011.
De buitenlandse inschrijver voegt bij zijn offerte de nodige bewijsstukken volgens de bepalingen van art. 61, § 3 KB 15/7/2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie hierna (technische bekwaamheid)
.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver dient te beschikken over een passende erkenning in toepassing van de wet 20/3/1991 en haar uitvoeringsbesluiten.
Aangezien dit bestek zowel een basisopdracht als 3 mogelijke verlengingen omvat, dient het maximale totaalbedrag van de volledige bestellingsopdracht, zijnde 1.652.893 euro (excl. BTW), in aanmerking te worden genomen voor het bepalen van de toepasselijke erkenningsklasse.
Deze werken behoren tot categorie C (wegenbouwkundige werken).
De vereiste erkenning voor deze opdracht is: categorie C, klasse 5.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/3/2016 - 23:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/3/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/3/2016 - 11:00
Plaats: AC Praetorium, Kleine Ambiorixzaal Maastrichterstraat 10 3700 Tongeren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/1/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA