Uz Leuven

Opdracht voor aanneming van werken. Referentie TE011255.P33 Perceel Sanitair, Vervanging centrale waterverzachtingsinstallatie.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Perwez Stine / Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Opdracht voor aanneming van werken. Referentie TE011255.P33 Perceel Sanitair, Vervanging centrale waterverzachtingsinstallatie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: UZ Leuven, Campus Gasthuisberg, Herestraat 49, 3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opdracht voor aanneming van werken. Perceel TE011255.P33 Sanitair, vervanging centrale waterverzachtingsinstallatie
De opdracht betreft het afbreken en vervangen van de bestaande verouderde installatie voor productie van zacht water in de centrale stookplaats, het uitbreiden van de ruimte voor zoutopslag en bereiding van pekel, alsmede het realiseren van een verdeelleiding naar het ziekenhuis
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver bewijst dat hij zich niet in een geval van uitsluiting bevindt overeenkomstig art. 61 door voorlegging van de in het offerteformulier vermelde bescheiden.
Voor de buitenlandse inschrijver dient het bewijsstuk te worden uitgereikt door de overheidsinstantie die hiervoor in zijn land bevoegd is. Voor de buitenlandse inschrijver, afkomstig van een land waar de in het offerteformulier vermelde attesten niet door een overheidsinstantie worden uitgereikt, dient een verklaring op eer te worden gevoegd, gecertificeerd door een notaris of door een gerechtelijke of overheidsinstantie van zijn land.
Eveneens zal de inschrijver uitgesloten worden indien de Opdrachtgever volgende gevallen vastgesteld heeft en aannemelijk kan maken:
- een ernstige fout begaan heeft bij zijn beroepsuitoefening;
- zich in ernstige mate schuldig gemaakt heeft aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen.
In toepassing van art. 66 KB Plaatsing zijn deze bepalingen individueel toepasselijk op alle deelnemers die samen inschrijven als combinatie zonder rechtspersoonlijkheid (vb. tijdelijke handelsvennootschap) of die de intentie hebben om een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid op te richten.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Teneinde de financiële en economische draagkracht van de aannemer na te gaan moeten bij de offerte de in het offerteformulier vermelde bescheiden worden gevoegd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemers van werken, wordt de technische bekwaamheid van de aannemer aangetoond door de in het offerteformulier te vermelde bescheiden.
Klasse 4 : tot 900.000 EUR,
Categorie: D16
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs van de werken, Weging: 60
Criterium 2: plan van aanpak uitvoering, Weging: 20
Criterium 3: plan van aanpak oplevering en nazorg, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/02/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 03/03/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bijzonder bestek en de plannen betreffende deze aanneming liggen ter inzage bij UZ Leuven, dienst Materiaalbeheer, Stine Perwez / Annelies Michiels, 9-16u. U kan het bestek digitaal opvragen via paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
 Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.
 Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:
UZ Leuven, Chris De Ganck, Herestraat 49, 3000 Leuven
chris.deganck@uzleuven.be en paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
 Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.
 Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is 1
- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen uiterlijk 19/02/2016 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 26/02/2016. Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die zijn toegekomen na 19/02/2016. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
 Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:
Universitaire Ziekenhuizen Leuven
Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar GHB VERVANGING CENTRALE WATERVERZACHTINGSINSTALLATIE
Herestraat 49
3000 Leuven
e-mail: NVT
Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Chris De Ganck, de uitvoeringscoördinator en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
PLAATSBEZOEK
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verzocht deel te nemen aan een plaatsbezoek voorzien op 16/02/2016 om 14u. zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor dit plaatsbezoek wordt om 14u verzameld in het onthaal van UZ Leuven UZ Leuven Campus Gasthuisberg, Herestraat 49, 3000 Leuven.
De inschrijver dient zelf voor de nodige PBM (Persoonlijke Beschermings-Middelen) voor al hun deelnemers aan het plaatsbezoek te voorzien.
Een plaatsbezoek mag geen hinder veroorzaken voor de verschillende activiteiten in de aanhorigheden van de Opdrachtgever en de zone van de geplande werken in het bijzonder.
Tijdens het plaatsbezoek worden geen vragen beantwoord. Vragen dienen formeel schriftelijk gesteld te worden volgens de richtlijnen hierboven beschreven.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/01/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA