AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Hamme
Marktplein 1, BE-9220 Hamme
Tel: +32 52475511 Fax: +32 52475579 E-mail: info@hamme.be
Internet adres(sen): www.hamme.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het uitvoeren van herstellingen en aanpassingen aan het gemeentelijk patrimonium - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentelijk patrimonium
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het patrimonium van de gemeente Hamme bestaat uit gebouwen gaande van o.a. kapelletjes tot schoolgebouwen, ontmoetingscentra, sporthal,gemeentehuis, enz.
De gemeentelijke uitvoeringsdiensten zorgen o.a. voor goed uitgeruste en onderhouden gebouwen. Het hoofdaccent ligt hier op de instandhouding van het patrimonium. Dat vergt zowel preventief onderhoud als storingsonderhoud (herstellingen). Dit realiseren we nu veelal door het uitsturen van raamcontractanten die opgevolgd worden door een ervaren coördinator.Deze wijze van aanpak zal door middel van deze overheidsopdracht in de toekomst wijzigen.
De scope van de opdracht omvat :
- Preventief onderhoud
- Correctief onderhoud
en dit voor bouwkundige aspecten van de gebouwen.
Onder de bouwkundige aspecten vallen onder andere : daken, buitenschil, binnenafwerking deuren en muren, geluidsweringen, branddeuren en brandcompartimentering, naamborden, signalisatie, .
- Beperkte aanpassings- en vervangingswerken
Vb. vervangen van enkele ramen, beperkte verbouwingswerken zoals het maken van een bijkomende deur, het voorzien van een bijkomende toilet in een school. Dit houdt dus ook beperkte bijhorende aanpassingswerken aan de technische installaties in ( sanitair, electriciteit, HVAC,zwakstroom.)
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Raamovereenkomst voor het uitvoeren van beperkte herstellingen en aanpassingen aan het gemeentelijk patrimonium
Korte beschrijving:
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van beperkte herstellingen en aanpassingen aan het gemeentelijk patrimonium
Perceel 5: Raamovereenkomst voor het uitvoeren van herstellingen en aanpassingen aan het gemeentelijk patrimonium
Korte beschrijving:
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van herstellingen en aanpassingen aan het gemeentelijk patrimonium
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De aanbestedende overheid vraagt voor de Belgische inschrijvers zelf de volgende documenten op:
-Attest inzake sociale zekerheid en het bijbehorend attest "inhoudingsplicht artikel 30bis"
-Attest niet-faillissement
-Fiscaal attest inzake directe belastingen en BTW.
De inschrijver dient wel een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie, niet ouder dan 3 maanden, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte evenals van de inschrijver als dit een rechtspersoon betreft bij zijn offerte te voegen.
Door in te schrijven verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden zoals bedoeld in artikel 61 §1 en §2 enkel in zoverre de inlichtingen of documenten betreffende de uitsluitingsgevallen waarop de verklaring slaat, voor de aanbestedende overheid kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen als bedoeld in artikel 60, § 1.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver is vrijgesteld van het bijvoegen van het bewijs van erkenning, aangezien deze documenten elektronisch zullen opgevraagd worden door het bestuur.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : Perceel 1 (Raamovereenkomst voor het uitvoeren van beperkte herstellingen en aanpassingen aan het gemeentelijk patrimonium)
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Zekerheid van de dienstverlening en flexibiliteit, Weging: 40
Criterium : Perceel 2 (Raamovereenkomst voor het uitvoeren van herstellingen en aanpassingen aan het gemeentelijk patrimonium)
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Zekerheid van de dienstverlening en flexibiliteit, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/2/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De opdrachtdocumenten zijn enkel digitaal verkrijgbaar via hogervermeld mailadres of link.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/2/2016 - 16:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/1/2016