AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis v.z.w. (met campussen te Aalst, Asse en Ninove)
Moorselbaan 164, BE-9300 Aalst
Contact: Mevrouw Griet Beazar
Tel: +32 53728969 Fax: +32 53724586 E-mail: Griet.beazar@olvz-aalst.be
Internet adres(sen): www.olvz.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Werken reinigingslokaal endoscopen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: OLV Ziekenhuis Campus Aalst, Moorselbaan 164 te 9300 Aalst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Werken reinigingslokaal endoscopen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB dd. 15/07/2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Een kopie van de authentieke of onderhandse akte die de gevolmachtigden de machtiging verleent de offerte te ondertekenen. Het nummer van de bijlage bij het Belgisch Staatsblad waarin de bewuste mandaten werden gepubliceerd dient vermeld te worden. (artikel 82 K.B. 15/07/2011).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.
Berekeningswijze in geval private onderneming:
0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +
0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +
3,107 x Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen +
0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +
0,998 x Omzet / Totale bezittingen.
De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en een omzet van minstens EUR 100.000 (op jaarbasis) die verband houdt met de opdracht en dit voor de laatste drie boekjaren. Dit door middel van een lijst van de voornaamste projecten van de afgelopen drie jaar, hun bedrag, data en de publieke of privaatrechtelijke instanties waarvoor ze bestemd waren.
Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,5.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Referentielijst van gelijkaardige werken uitgevoerd door uw bedrijf de afgelopen 2 jaar.
* Algemene bedrijfsvoorstelling: historiek, aantal werknemers, (toekomst)visie, .
Aanleveren van een referentielijst.
Aanleveren van de bedrijfsvoorstelling
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken) , Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 75.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bestek en de plannen zijn verkrijgbaar na bestelling via mail: cindy.verstraeten@b-v.be en storting van EUR 75 (incl btw) op reknr. BE44 9792 4904 1845 met vermelding van dossiernummer 15451. Het dossier wordt digitaal ter beschikking gesteld op cd rom.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/3/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
8/3/2016 - 10:00
Plaats: OLV Ziekenhuis Campus Aalst, Moorselbaan 164 te 9300 Aalst. Gebouw W, 4e verdieping, lokaal 4001, 'Scheepswerf'
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Een afspraak kan gemaakt worden bij mevrouw Nathalie Suij, bouwcoördinator OLV Ziekenhuis vzw, 053/72.47.87. (nathalie.suij@olvz-aalst.be)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/1/2016