AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrax cvba, die optreedt in naam en voor rekening van Infrax Limburg, Infrax West, Inter-aqua, Inter-energa, Inter-media, Iveg, PBE en Riobra
Gouverneur Verwilghensingel 32, BE-3500 Hasselt
Contact: May Denier / Seher Tanrikulu
Tel: +32 11266350 Fax: +32 11266115 E-mail: publicaties@infrax.be
Internet adres(sen): www.infrax.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
4900001499 Leveren Pompsturingskasten voor minigemaal riolering
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren van pompsturingskasten voor minigemalen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Om te controleren dat Belgische kandidaten hun verplichtingen inzake belastingen, heffingen en RSZ zijn nagekomen gaat Infrax dit na via de Digiflow/Telemarc toepassing.
Buitenlandse kandidaten dienen het bewijs te leveren dat zij hun verplichtingen inzake belastingen en heffingen zijn nagekomen door het leveren van:
- Een recent attest van de directe belastingen
- Een afschrift van de laatste afrekening van een door het bevoegde kantoor voor btw-ontvangsten verstrekte verklaring
De buitenlandse kandidaten dienen ook een sociaal attest van de R.S.Z. bij te voegen waaruit blijkt dat aan de wettelijke verplichtingen zijn voldaan, van maximum het voorlaatste vervallen kwartaal, zoals geëist in artikel 62 van het KB 15/07/2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Verklaring betreffende de totale omzet en de omzet betreffende de leveringen waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver toont zijn technische bekwaamheid aan door het voorleggen van een referentielijst van de voornaamste gelijkaardige opdrachten gedurende de laatste 3 jaren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/03/2016 - 13:20
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
03/03/2016 - 13:20
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
03/03/2016 - 13:20
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
LET OP DAT DE OFFERTES ENKEL VIA E-TENDERING MOETEN INGEDIEND WORDEN.
ER WORDEN GEEN PAPIEREN OFFERTES AANVAARD.
LET OOK OP:
De aandacht van de inschrijver wordt erop gevestigd dat de totaalprijs die hij heeft ingevuld in het offerteformulier,
eveneens moet worden ingeschreven in het "elektronisch inschrijvingsformulier" dat zal verschijnen bij inschrijving
op e-Tendering.
Ongeacht welke instructie ook verschijnt op het elektronisch inschrijvingsformulier, dient de totaalprijs hier ook exclusief btw te worden vermeld.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/01/2016