Ocmw Herentals

Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren in bruikleen en omnium onderhoud van koffieautomaten en het leveren van vriesdroogkoffie en toebehoren (raamovereenkomst 01/04/2016 - 31/03/2021) .


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Herentals
Nederrij 133 A, BE-2200 Herentals
Contact: Mevrouw Ans Deryckere
Tel: +32 14248906 Fax: +32 14248900 E-mail: ansderyckere@ocmwherentals.be
Internet adres(sen): www.ocmwherentals.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren in bruikleen en omnium onderhoud van koffieautomaten en het leveren van vriesdroogkoffie en toebehoren (raamovereenkomst 01/04/2016 - 31/03/2021) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: WZC St.-Anna, Vorselaarsebaan 1 te 2200 Herentals
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Levering van vriesdroogkoffie en toebehoren, met inbegrip van het plaatsen van koffieautomaten in bruikleen en omniumonderhoud van 01.04.2016 t.e.m. 31.03.2021.
Deze opdracht omvat:
 Plaatsing van 5 koffietoestellen voor oploskoffie in bruikleen, prijs toestellen en omniumonderhoudscontract op de toestellen inbegrepen in de kostprijs van de koffie
 Plaatsing van 1 koffietoestel in huur voor de cafetaria. Toestel voor zowel oploskoffie als bonenkoffie, mogelijkheid tot diverse koffiebereidingen, melkvariaties en chocomelk.
 Levering van alle verbruiksgoederen (oploskoffie, bonenkoffie, chocomelk, melktopping) voor een periode van 5 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §1 en §2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 §2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient een buitenlandse kandidaat of inschrijver een attest bij zijn aanvraag tot deelneming of offerte te voegen welke uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waarin hij gevestigd is.
In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische kandidaat of inschrijver geen RSZ-attest bij zijn aanvraag tot deelname of offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. De inschrijver dient uiteraard wel voldaan te hebben aan de vereisten inzake de bijdragen voor de sociale zekerheid.
* In toepassing van artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 moet de buitenlandse kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een of meerdere attesten voegen, waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen (belastingen en BTW) overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest/de attesten heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode voor de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes.
In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische kandidaat of inschrijver deze attesten niet bij zijn inschrijving te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. De kandidaat of inschrijver dient uiteraard wel voldaan te hebben aan zijn fiscale verplichtingen.
* De kandidaat mag zich niet beroepen op de draagkracht van andere entiteiten, wanneer aan deze laatste het toegangsrecht is ontzegd op grond van het feit dat ze geen toegang hebben tot de markt overheidsopdrachten van de Europese Unie.
Indien de kandidaat een beroep doet op een andere entiteit om zijn bekwaamheid aan te tonen, voegt hij bij zijn kandidatuurstelling de verklaring op eer, ondertekend door deze entiteit, dat deze zich niet in één van de door artikel 61 bedoelde uitsluitingstoestanden bevindt.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* De kandidaat/inschrijver dient minimaal de jaarrekeningen van de voorbije 4 boekjaren voor te leggen. Hierbij zullen de volgende ratio's worden onderzocht, die telkens aan de gestelde norm moeten voldoen:
* De kandidaat moet gedurende de voorbije vier boekjaren een omzet hebben die minimum het viervoudige van de waarde van deze opdracht bedraagt.
* Het nettoresultaat na niet-kaskosten (VOOR financiële kosten en belastingen) moet positief zijn gedurende de laatste vier boekjaren.
* De cashflow voor winstuitkering (resultaat voor winstuitkering + alle niet kaskosten) van de kandidaat moet positief zijn gedurende de laatste vier boekjaren.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* De kandidaat/inschrijver dient minimaal de jaarrekeningen van de voorbije 4 boekjaren voor te leggen. Hierbij zullen de volgende ratio's worden onderzocht, die telkens aan de gestelde norm moeten voldoen:
* De kandidaat moet gedurende de voorbije vier boekjaren een omzet hebben die minimum het viervoudige van de waarde van deze opdracht bedraagt.
* De kandidaat moet voldoen aan volgende vereiste inzake liquiditeit:
* Het nettoresultaat na niet-kaskosten (VOOR financiële kosten en belastingen) moet positief zijn gedurende de laatste vier boekjaren.
* De cashflow voor winstuitkering (resultaat voor winstuitkering + alle niet kaskosten) van de kandidaat moet positief zijn gedurende de laatste vier boekjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Ingevulde enquête autocontrole HACCP voor leveranciers van voedingsmiddelen, inclusief recall-procedure (verplicht).
Beoordeling van de kwalificaties/ervaring van de kandidaat (firma):
De ervaring moet worden aangetoond door het voorleggen van minimum 3 referenties.
Om in aanmerking te worden genomen, moet elke referentie:
- uitgevoerd zijn voor een vergelijkbaar woonzorgcentrum of ziekenhuis (minimum 100 bedden)
- betrekking hebben op levering en plaatsing van koffieautomaten en verbruiksgoederen (minimum oploskoffie)
- betrekking hebben op leveringen gedurende de laatste vijf jaar (2011-2015)
- genoteerd worden op het bijgevoegde standaardformulier
Het minimum aantal projecten is drie gedurende de laatste vijf jaar. Indien meer referenties worden ingediend die voldoen aan de gestelde vereisten levert dit een hogere rangschikking op.
Minimum drie referenties over de voorbije 5 jaar die voldoen aan alle eisen.
Op basis van voorgaande selectiecriteria worden de 5 beste kandidaten weerhouden voor verdere onderhandelingen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 40
Criterium 3: Service, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/2/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek is gratis verkrijgbaar in digitale versie.
Stuur hiervoor een aanvraag naar ansderyckere@ocmwherentals.be.
U kan deze documenten ook terugvinden op onze website: www.ocmwherentals.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/2/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/1/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA