Gemeentebestuur Van Schaarbeek

Heraanleg van de Paul Deschanellaan, tussen de Trooststraat en het Armand Steurssquare
De aanneming omvat samengevat volgende werken:
- Het plaatsen van nieuwe kantstenen, van nieuwe voetpad- en rijwegbekledingen, inrichtingen voor personen met beperkte mobiliteit, straatgoten, kolken, aansluitingen van straatkolken, het plaatsen van stadsmeubilair, inclusief alle hiertoe benodigde funderingen .
- De aanplant van bomen en struiken, de creatie van boomkuilen...
Plaats: Paul Deschanellaan, tussen de Trooststraat en het Armand Steurssquare


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur van Schaarbeek
Colignonplein, BE-1030 Schaarbeek
Contact: Infrastructuur/Wegen
De Wit Corinne
Tel: +32 022447674 E-mail: cdewit@schaerbeek.irisnet.be
Internet adres(sen): http://www.schaerbeek.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Heraanleg van de Paul Deschanellaan, tussen de Trooststraat en het Armand Steurssquare
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Paul Deschanellaan, tussen de Trooststraat en het Armand Steurssquare
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanneming omvat samengevat volgende werken:
- Het plaatsen van nieuwe kantstenen, van nieuwe voetpad- en rijwegbekledingen, inrichtingen voor personen met beperkte mobiliteit, straatgoten, kolken, aansluitingen van straatkolken, het plaatsen van stadsmeubilair, inclusief alle hiertoe benodigde funderingen .
- De aanplant van bomen en struiken, de creatie van boomkuilen .
- De uitvoering van verkeersremmers, alsook hun funderingen .
- Alle bijkomende werkzaamheden die nodig zijn voor de goede uitvoering van de bovenstaande werken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zal worden uitgesloten van deelname aan overheidsopdrachten, in welk stadium ook van de procedure, de inschrijver die niet in regel is met zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn bijdragen aan de sociale zekerheid, volgens de bepalingen van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Hiertoe gaat het bestuur zelf over, via elektronische weg (Digiflow), tot het nazicht van de situatie van de inschrijver bij de R.S.Z.
De inschrijver die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt voegt bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste daags vr de openingsdatum der offertes is opgemaakt, hij op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- hetzij het bewijs van zijn erkenning of aan de voorwaarden voldoen en erkend te zijn als aannemer van werken voor de uitvoering van werken uit categorie C en klasse 4 die overeenstemt met het bedrag van de offerte;
- hetzij het bewijs van een gelijkwaardige erkenning voortvloeiend uit zijn inschrijving op een officiële lijst van erkende annemers in een andere lidstaat van de Europese Gemeenschappen en uit eventuele aanvullende documenten;
- hetzij de nodige alternatieve bewijsstukken overeenkomstig artikel 3 § 1 2° van de wet van 20 maart 1991 met betrekking tot de erkenning van aannemers van werken.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/02/2016 - 13:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 03/03/2016 - 14:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 03/03/2016 - 14:30
Plaats: Technisch Centrum Rodenbach (TCR)- Lokaal 3.03 - ( 3de verdieping) Georges Rodenbachlaan 29 - 1030 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Informaties over lastenboek(en)/document(en)
Het bijzonder bestek evenals de aanvullende documenten en plannen, kunnen verkregen worden op verzoek per
mail en zijn te verzenden naar het volgende adres : cdewit@schaerbeek.irisnet.be .
De documenten zullen enkel per mail verzonden worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/01/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA