AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Stropstraat 1, BE-9000 GENT
Contact: Rombaut Patrick Désiré
E-mail: patrick.rombaut@farys.be
Internet adres(sen): www.farys.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=225282https://eten.publicprocurement.be/etendering/prepare.do?tile=selectAuthentication&extWS=TMVW-DOM-060-12-001-Z-F05&userType=SUPPLIER&language=nl
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
DOM-210-14-000-Zbis: Het uitvoeren van het aanleggen van een ondergronds bufferbekken in het kader van de werken aan het Marktplein op het grondgebied van de gemeente Sint-Lievens-Houtem
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sint-Lievens-Houtem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
DOM-210-14-000-Zbis: Het uitvoeren van het aanleggen van een ondergronds bufferbekken in het kader van de werken aan het Marktplein op het grondgebied van de gemeente Sint-Lievens-Houtem
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Financiële en economische draagkracht: de minimumvoorwaarden van financiële en economische aard overeenkomstig de wetgeving betreffende de erkenning van aannemers van werken zijn voldoende. Indien de aannemer over de erkenning beschikt is voldaan aan dit criterium.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 3, Categorie: C1 of E1
Tevredenheidsattesten (zie bestek)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/02/2016-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 303.42 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Aankoop/afhalen bescheiden:
a) Het dossier wordt opgestuurd mits voorafgaandelijke storting van ?303,42 (incl. verzendingskosten en 21% btw) op BE16 0013 6943 4074 van Grontmij nv (met vermelding van btw-nr. en besteknummer DOM-210-14-000-Zbis - doss.nr.Grontmij: 22870068);
b) ofwel kunnen ze worden afgehaald in de burelen van Grontmij nv., vestiging Gent, Elfjulistraat 43 te 9000 Gent. Betaling contant. De factuur wordt u nadien opgestuurd;
Inzage bescheiden:
Op het kantoor van Grontmij nv, vestiging Gent, Elfjulistraat 43 te 9000 Gent
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
02/03/2016-09:30
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum:
02/03/2016-09:30
Plaats: TMVW, Stropstraat 1 te 9000 Gent
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/01/2016