Stad Aarschot

Onderhoud van de groeninfrastructuur op het grondgebied van de Stad Aarschot via sociale tewerkstelling 2016-2019.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Aarschot
Ten Drossaarde 1, BE-3200 Aarschot
Contact: Mevrouw Paula Geijsels
Tel: +32 16550436 Fax: +32 16550484 E-mail: paula.geysels@aarschot.be
Internet adres(sen): www.aarschot.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud van de groeninfrastructuur op het grondgebied van de Stad Aarschot via sociale tewerkstelling 2016-2019
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: grondgebied Aarschot
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onder onderhoud wordt verstaan het hakken en wieden van de plantsoenen, (hagen,bosgoed, heesters en vaste planten), het maaien tussen hagen, bosgoed en heesters, het scheren van hagen en massieven, het onkruidvrij (op alternatieve wijzen vb branden, stomen, heet water, hete lucht,.) en proper houden van verhardingen, het opruimen van zwerfvuil tussen de beplantingen, (verwijderen van bladeren, plantenresten, zand, zwerfvuil,.) en het afboorden van plantvakkenen en maaien rond obstakels (bomen, verkeerspalen, banken, vangrails .). Onder het onderhoud wordt ook verstaan het sporadisch ruimen van bladeren op gazon en tussen beplantingen tijdens de periode van bladval en het verwijderen van groenafval (takken, bladeren,.)
De aannemer wordt verondersteld :
* alle praktische en technische vaardigheden te bezitten om de werken uit te voeren tot een degelijk einde, rekening houdende met de aard en de bestemming van de werken. Hij is uit dien hoofde tevens verantwoordelijk voor al zijn aangestelden;
* zich rekenschap te hebben gegeven van de opdracht en dat er verzorgd werk zal geëist worden.
Bij het bepalen van de eenheidsprijs dient de dienstverlener er van uit te gaan dat er per dag effectief 8 uren werktijd moeten worden gepresteerd per persoon op de plaats van uitvoering. Verplaatsingstijd (van en naar de werkplaats) maakt geen deel uit van de werktijd. Verplaatsingskosten mogen niet apart worden opgegeven maar dienen in de eenheidsprijs begrepen te zijn.
De bepalingen van het geldende standaardbestek 250 , met betrekking tot het groenonderhoud zijn van toepassing.
De opdracht heeft tot doel het uitvoeren van groenonderhoud op afroep en volgens een vaste frequentie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Een uittreksel uit het strafregister, zowel van de zaakvoerder als van de firma
uitrtreksel uit het strafregister van de firma door de frima per brief, fax of e-mail te verkrijgen bij : FOD Justitie, DG RO - Dienst Centraal Strafregister, Waterloolaan 115 te 1000 Brussel (fax : +32 2 552 27 82 / e-mail : sjc-csr@just.fgov.be)
uittreksel uit het strafregister van de gedelegeerd bestuurder/zaakvoerder van de firma te verkrijgen op aanvraat bij het gemeentebestuur waar de betrokkene gedomicilieerd is.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* door een bankverklaring opgesteld overeenkomstig het in het bestek bijgesloten model of door een bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* door een bankverklaring opgesteld overeenkomstig het in het bestek bijgesloten model of door een bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/3/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek kan worden opgevraagd per mail op volgend adres : paula.geysels@aarschot.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/3/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/3/2016 - 11:00
Plaats: Stadhuis, raadzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/1/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA