AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
BELGOPROCESS NV
Gravenstraat 73, BE-2480 Dessel
Contact: De heer Lorenz Sels
Tel: +32 14334072 Fax: +32 14334469 E-mail: lorenz.sels@belgoprocess.be
Internet adres(sen): www.belgoprocess.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RAAMOVEREENKOMST CONTAINERS
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 Dessel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht betreft een raamovereenkomst met één leverancier voor verschillende type containers.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn. In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang. In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen fiscaal-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt. In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
De minimale totale jaaromzet dient EUR 500.000 te bedragen, de omzet van de betreffende bedrijfsactiviteit EUR 300.000
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De inschrijver toont zijn ervaring aan op basis van minimaal 3 uitgewerkte voorbeelden van uitgevoerde opdrachten, vergelijkbaar met de opdracht eigen aan het perceel waarop ingeschreven wordt. Deze referenties moeten behaald zijn in de sector van middelgrote bedrijven, waarbij de opdracht sterk overeenstemt wat betreft inhoud, complexiteit en looptijd. Bij elke referentie vermeldt de inschrijver, de medewerkers die betrokken werden in de opdracht en de coördinaten van een te contacteren verantwoordelijke binnen het referentiebedrijf.
* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
* Een beschrijving van de technische uitrusting, van de door de leverancier getroffen maatregelen om de kwaliteit te waarborgen, en van de door zijn onderneming geboden mogelijkheden op het vlak van studie en onderzoek.
3 uitgewerkte voorbeelden
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 75
Criterium 2: Leveringstermijn, Weging: 25
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/2/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek kan enkel worden aangevraagd per mail aan lorenz.sels@belgoprocess.be en in kopie aan aankoop@belgoprocess.be met duidelijke vermelding van volgende gegevens:
REFERENTIE BESTEK: LOSE/KVSW/CONTAINERS/2015
* firmanaam
* volledig adres, btw-nr en telefoon van de firma
* contactpersoon binnen de firma voor deze opdracht
Alle documenten voor deze opdracht zijn enkel in het Nederlands beschikbaar. Enkel Nederlandstalige offertes zullen worden aanvaard.
Elektronisch ingediende offertes worden niet aanvaard.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
7/3/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
7/3/2016 - 14:00
Plaats: Wachtlokaal Belgoprocess, Gravenstraat 73, 2480 Dessel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/1/2016