Ocmw Sint-lambrechts-woluwe

Overheidsopdracht van levering van koelkasten voor de kamers van het Sint-Lambrechtstehuis
Overheidsopdracht van levering van koelkasten voor de kamers van de Sint-Lambrechtstehuis
132 koelkasten


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Sint-Lambrechts-Woluwe
Karrestraat, 27, BE-1200 Brussel
Contact: Batardy Sophie
Tel: +32 27777622 E-mail: s.batardy@cpas.woluwe1200.be
Internet adres(sen): http://cpas1200.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Overheidsopdracht van levering van koelkasten voor de kamers van het Sint-Lambrechtstehuis
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Karrestraat, 27 te 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Overheidsopdracht van levering van koelkasten voor de kamers van de Sint-Lambrechtstehuis
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
132 koelkasten
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 75000.00 en 80000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bijzonder bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bijzonder bestek
zie bijzonder bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bijzonder bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/02/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 01/03/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/01/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA