AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Buro II & Archi+i cvba scrl
J. Jordaensstraat, 18a, BE-1000 Brussel
Contact: Broos Elke
Tel: +32 51211105 E-mail: elke.broos@b2ai.com
Internet adres(sen): www.b2ai.com
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouwen van een WZC van 99 woongelegenheden met 2 inleunflats en 3 assitentiewoningen lot gesloten ruwbouw inclusief pilootaanneming
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: OLVstraat 23
9041 Oostakker
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het bouwen van een woonzorgcentrum van 99 woongelegenheden met 2 inleunflats en 3 assistentiewoningen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie aanbestedingsdossier
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie aanbestedingsdossier
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie aanbestedingsdossier
Klasse: Klasse 7 : tot 5.330.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: bedrag van de offerte, Weging: 70
Criterium 2: kwalitatieve invulling van de pilootaanneming, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/03/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 241.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek kan aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van 241.00 euro op het rekeningnummer
KBC 738-0325372-56 (IBAN BE20 7380 3253 7256) van BURO II & ARCHI+I cvba of door afgifte van cheque
op het hierna vermelde adres.
naam: BURO II & ARCHI+I cvba
adres: Bellevue 5
9050 Ledeberg
telefoon: +32 9 210 17 10
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/03/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/03/2016 - 10:00
Plaats: Burelen vzw Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu Onze-Lieve-Vrouwstraat 23 9041 Oostakker
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/01/2016