Buro Ii & Archi+i Cvba Scrl

Het bouwen van een woonzorgcentrum van 99 woongelegeheden met 2 inleunflats en 3 assisitentiewoningen lot binnenschrijnwerk en vast meubilair
Het bouwen van een woonzorgcentrum van 99 woongelegeheden met 2 inleunflats en 3 assisitentiewoningen
aan de Monnikbosstraat te1770 Liedekerke.
Plaats: vzw Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu
Onze-Lieve-Vrouwstraat 23
9041 Oostakker
Oost-Vlaanderen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Buro II & Archi+i cvba scrl
J. Jordaensstraat, 18a, BE-1000 Brussel
Contact: Broos Elke
Tel: +32 51211105 E-mail: elke.broos@b2ai.com
Internet adres(sen): www.b2ai.com
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Het bouwen van een woonzorgcentrum van 99 woongelegeheden met 2 inleunflats en 3 assisitentiewoningen lot binnenschrijnwerk en vast meubilair
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: vzw Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu
Onze-Lieve-Vrouwstraat 23
9041 Oostakker
Oost-Vlaanderen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het bouwen van een woonzorgcentrum van 99 woongelegeheden met 2 inleunflats en 3 assisitentiewoningen
aan de Monnikbosstraat te1770 Liedekerke.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie aanbestedingsdossier
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie aanbestedingsdossier
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie aanbestedingsdossier
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/03/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 220.50 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek kan aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van 241.00 euro op het rekeningnummer
KBC 738-0325372-56 (IBAN BE20 7380 3253 7256) van BURO II & ARCHI+I cvba of door afgifte van cheque
op het hierna vermelde adres.
naam: BURO II & ARCHI+I cvba
adres: Bellevue 5
9050 Ledeberg
telefoon: +32 9 210 17 10
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/03/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/03/2016 - 10:30
Plaats: vzw Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu olvstraat 23 9041 Oostakker
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/01/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA