AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Herent
Spoorwegstraat 6, BE-3020 Herent
Contact: De heer College van burgemeester en schepenen
Tel: +32 16853020 Fax: +32 16853160 E-mail: dora.beullens@herent.be
Internet adres(sen): www.herent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud van en herstellingen aan wegen 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeente
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhoud van en herstellingen aan wegen in 2016.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
De Belgische inschrijvers dienen dit aan te vragen bij de FOD Justititie - Directoraat-generaal - Rechterlijke organisatie - Centraal strafregister - e-adres: cjc-csr@just.fgov.be.)
* Voor de Belgische inschrijvers zal de aanbestedende overheid zelf nagaan of ze niet in staat van faillissement of vereffening verkeren, of ze geen aangifte van faillissement hebben gedaan en of er geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig tegen hen aanhangig is.
Inschrijvers van een andere nationaliteit dienen deze documenten bij hun offerte te voegen.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dienen de Belgische inschrijvers geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Inschrijvers van een andere nationaliteit dienen bij hun offerte een attest te voegen waaruit blijkt dat ze in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moeten de inschrijvers bij hun offerte een attest voegen waaruit blijkt dat ze voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes, al naargelang.
De Belgische inschrijvers moeten dit niet bijvoegen. De aanbestedende overheid zal dit zelf opvragen. Inschrijvers van een andere nationaliteit dienen bij hun offerte wel de nodige attesten te voegen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Een gemiddelde jaarlijkse omzet over de laatste 3 beschikbare boekjaren van minimum EUR 175.000,00
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de eventuele onderaannemers.
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met opgave van het bedrag van de inschrijving. (De vermelde opdrachtgevers zullen eventueel door ons gecontacteerd worden.)
Er dienen - per jaar - minstens twee opdrachten bij te zijn ter waarde van EUR 80.000,00 excl. btw.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken) , klasse 1 of hoger.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/2/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek is gratis.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/2/2016 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/2/2016 - 15:00
Plaats: De Kouter - Huis van de Gemeente, Spoorwegstraat 6 te 3020 Herent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/1/2016