Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.512

Lastoevoegmateriaal voor spoorwegtoepassingen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.512
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: D'Haeseleer Linde
E-mail: linde.dhaeseleer@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=222341
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lastoevoegmateriaal voor spoorwegtoepassingen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Lastoevoegmateriaal voor spoorwegtoepassingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Beklede elektroden voor oplassen van spoorstaven
Korte beschrijving:
Beklede elektroden voor oplassen van spoorstaven
Perceel 2: Beklede elektroden voor het bekist lassen van spoorstaven
Korte beschrijving:
Beklede elektroden voor het bekist lassen van spoorstaven
Perceel 3: Beklede elektroden voor mangaanharten
Korte beschrijving:
Beklede elektroden voor mangaanharten
Perceel 4: Vuldraad voor spoorharten
Korte beschrijving:
Vuldraad voor spoorharten
Perceel 5: Vuldraad voor mangaanharten
Korte beschrijving:
Vuldraad voor mangaanharten
Perceel 6: Toevoegmateriaal voor constructiestaal
Korte beschrijving:
Toevoegmateriaal voor constructiestaal
Perceel 7: Toevoegmateriaal voor aluminium
Korte beschrijving:
Toevoegmateriaal voor aluminium
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- De kandidaat dient ons een recent attest (van het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal) te bezorgen, afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij hij aangesloten is m.b.t. de betaling der bijdrage van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij gevestigd is.
- Een recent attest (maximum 3 maanden oud) van niet-faillissementsverklaring van de Kamer van Koophandel
- Een recent attest (maximum 3 maanden oud) van de directe belastingen en de btw-administratie.
- De kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één van de gevallen bevindt, opgesomd in art. 66 tot en met art. 69 van het KB van 16.07.2012. De aanbestedende overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de inschrijver zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art. 69 van het KB van 16.07.2012. Conform art. 13 van het KB van 14.01.2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt, bedoeld onder art. 66.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Zakencijfer van de afgelopen drie jaar in de vorm van een tabel (geen jaarrekening!). Het jaarlijkse zakencijfer dient hoger te zijn dan 420.000,00 EUR.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Het bestaan van een controlesysteem van de kwaliteit
- De mogelijkheid om bestellingen te leveren vanaf een hoeveelheid van 25.000 stuks per uniek type elektrode
- De mogelijkheid om elektroden te leveren in een vacuümverpakking met 8 tot 15 elektroden per verpakking
- De mogelijkheid om gevulde draad te leveren op spoelen van 5 à 6 kg
- Ten minste 1 referentie of een uitgewerkt verslag dat dateert van na 2005 van het gebruik van deze producten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/02/2016-00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 25/02/2016-15:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/01/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA