Gebruwo

Volledige inrichting van de GEBRUWO antenne
De werken hebben betrekking op de inrichting van een lokaal aanspreekpunt (antenne) van GEBRUWO op de gelijkvloerse verdieping van het gebouw gelegen aan de Versailleslaan 130 te 1120 Brussel.
Het gebouw,dat in zijn geheel op dit ogenblik eigendom is van GEBRUWO, zal binnenkort verkocht worden aan de politie van Brussel - Hoofdstad - Ixelles die zelf zal instaan voor de...
Plaats: Versailleslaan 130, 1120 Brussel


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GEBRUWO
Versailleslaan 130, BE-1000  Brussel
Contact: Della Camera Ludovica
Tel: +32 0490666111 E-mail: ldc@lorebru.irisnet.be
Internet adres(sen): http://www.lorebru.be/fr/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Volledige inrichting van de GEBRUWO antenne
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Versailleslaan 130, 1120 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken hebben betrekking op de inrichting van een lokaal aanspreekpunt (antenne) van GEBRUWO op de gelijkvloerse verdieping van het gebouw gelegen aan de Versailleslaan 130 te 1120 Brussel.
Het gebouw,dat in zijn geheel op dit ogenblik eigendom is van GEBRUWO, zal binnenkort verkocht worden aan de politie van Brussel - Hoofdstad - Ixelles die zelf zal instaan voor de inrichtingswerkzaamheden van het gebouw op haar deel.
De politie zal dus het gebouw in zijn geheel bezetten behalve de lokalen van het toekomstigeaanspreekpunt (antenne) van GEBRUWO, die een oppervlakte hebben van ongeveer 130m² en van een collectieve zaal met een oppervlakte van 180m².
De werkzaamheden zijn gericht op de herinrichting van de huidige polyvalante zaal en de aangrenzende lokalen teneinde:
-3 burelen
- 3 loketten
-1 wachtzaal voor 16 huurders
-1 gemeenschappelijke zaal
-dienstlokalen
En 2 toiletten in te richten.
Alsook zullen de nodige aanpassingen voor de brandveiligheid en voor de coordinatienoden met het inrichtingsproject van de politie in acht moeten worden genomen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 145000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid is uitgereikt.
Art. 62 : Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van ontvangst van de offertes.
Art. 63 : De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/02/2016 - 13:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 20.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: contant
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/02/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/02/2016 - 10:00
Plaats: "LOGEMENT BRUXELLOIS" Rue du Cardinal Mercier 37 1000 bruxelles
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: open
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De opdrachtgever verhuist de 5de february naar 37 rue du Cardinal Mercier 1000 brussel en veranderd van naam tot "Logement Bruxellois"
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/01/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA