A.s.t.r.i.d. Nv Van Publiek Recht

Onderhoudscontract repeaters
Selectie van een firma voor het onderhoud en stockbeheer van de paging en Tetra repeaters op het ASTRID Tetra en paging netwerk.De firma moet instaan voor:
- het onderhoud (preventief en correctief) van de geplaatste repeaters
- hardware repair
- een stock opstellen en beheren
- de processen in verband met incident en change management beheersen en toepassen
Het bestek...
Plaats: Alle repeaters sites in Belgïe,


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Regentlaan 54, BE-1000 Brussel
Contact: Mevrouw Els Heyvaert
Tel: +32 25006786 Fax: +32 25006710 E-mail: els.heyvaert@astrid.be
Internet adres(sen): www.astrid.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoudscontract repeaters
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Alle repeaters sites in Belgïe,
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Selectie van een firma voor het onderhoud en stockbeheer van de paging en Tetra repeaters op het ASTRID Tetra en paging netwerk.De firma moet instaan voor:
- het onderhoud (preventief en correctief) van de geplaatste repeaters
- hardware repair
- een stock opstellen en beheren
- de processen in verband met incident en change management beheersen en toepassen
Het bestek betreft:
POST 1 (VAST): preventief onderhoud voor 30 'Level 1' repeaters en 20 'Level 2' repeaters
POST 2 (VAST): correctief onderhoud voor 30 'Level 1' repeaters en 20 'Level 2' repeaters
POST 3 (VAST): Hardware repair en stockbeheer voor 30 'Level 1' repeaters en 20 'Level 2' repeaters
POST 4 (VAST): open overeenkomst gedurende 5 jaar voor preventief onderhoud per additionele repeater
POST 5 (VAST): open overeenkomst gedurende 5 jaar voor correctief onderhoud per additionele repeater
POST 6 (VAST): open overeenkomst gedurende 5 jaar voor hardware repair en stockbeheer per additionele repeater
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
Daarnaast zal de aanbestedende overheid zich ervan verzekeren dat de inschrijver:
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte
- Een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
- Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011 (bijlage B).
De gemiddelde jaarlijkse globale omzet van de onderneming (op basis van de laatste 3 boekjaren 2012-2013-2014) moet hoger zijn dan 25.000.000 euro.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zijn voor de kwaliteitscontrole.
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
De inschrijver moet bovendien minstens twee documenten verstrekken waarin klanten de kwaliteit van de verleende diensten bevestigen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/2/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/3/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/3/2016 - 14:00
Plaats: Zaal Morse 5de verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/1/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA