AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
IVOO Intergemeentelijke vereniging voor het afvalbeheer voor Oostende en ommeland
Klokhofstraat 2, BE-8400 Oostende
Contact: Mannens Frank Maurice
Tel: +32 59552732 E-mail: frank.mannens@ivoo.be
Internet adres(sen): www.ivoo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Gedeeltelijke vervanging van de rechter zijwand van ketel 1
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Gedeeltelijke vervanging van de rechter zijwand van ketel 1
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 100000.00 en 150000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver zich niet in één van de uitsluitingsgronden bevindt, zie bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- passende bankverklaringen of het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's
- een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet betreffende de diensten waarover de opdracht gaat over de laatste drie boekjaren.
Gelijkaardige opdrachten op bevredigende wijze voltooid hebben.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- een referentielijst van gelijkaardig uitgevoerde diensten van de afgelopen 3 jaar (met vermelding van bedrag, datum en naam van de publiek- of privaatrechtelijke instanties);
- een verklaring van de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting en de omvang van het kader tijdens de laatste 3 jaar;
- het gedeelte van de opdracht dat de inschrijver desgevallend voornemens is in onderaanneming te geven, met een volledige lijst met de eventuele onderaannemer(s)
Gelijkaardige opdrachten op bevredigende wijze voltooid hebben.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Dringende noodzaak om te herstellen bij eerstvolgende stilstand.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/01/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/01/2016 - 08:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/01/2016