Openbaar Centrum Voor Maatschappelijk Welzijn Van Sint-pieters-woluwe

Vervanging van drie liften
Het OCMW van Sint-Pieters-Woluwe wenst drie van zijn liften vervangen, die de verdiepingen 0, 1, 2 en 3 door het gebruik van knoppen aandoen en voor een van de drie liften ook de kelderverdieping op -1 met behulp van een sleutel aandoen. Zij bevinden zich nabij het onthaal, twee zijn naast elkaar gelegen et de derde tegenover. Het betreft geen beddenliften.
De aandacht van de...
Plaats: Koning Boudewijn Residentie, Jagersgaarde 2 te 1150 Brussel


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn van Sint-Pieters-Woluwe
Shetlanderdreef, 15 , BE-1150 Brussel
Contact: Mevrouw Cécile Gros Jean
Tel: +32 27735854 Fax: +32 27735890 E-mail: cgrosjean@woluwe1150.irisnet.be
Internet adres(sen): www.cpas-ocmw1150.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vervanging van drie liften
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Koning Boudewijn Residentie, Jagersgaarde 2 te 1150 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het OCMW van Sint-Pieters-Woluwe wenst drie van zijn liften vervangen, die de verdiepingen 0, 1, 2 en 3 door het gebruik van knoppen aandoen en voor een van de drie liften ook de kelderverdieping op -1 met behulp van een sleutel aandoen. Zij bevinden zich nabij het onthaal, twee zijn naast elkaar gelegen et de derde tegenover. Het betreft geen beddenliften.
De aandacht van de inschrijver wordt gevestigd op het bijzondere karakter van het gebouw, en op het feit dat de werken zullen worden uitgevoerd op een bestaande site die in dienst is, en waarvan de gedeelten die niet bij de werken betrokken zijn, moeten blijven werken.
Vooraleer hun offerte in te dienen, moeten de inschrijvers een technisch bezoek ter plaatse brengen teneinde een offerte met volledige kennis van de werkproblemen betreffende in het bijzonder de soorten materialen van de ruwbouw en de afwerking die op de werf gebruikt zijn en de uitvoering van het materiaal dat in onderhavige aanneming voorzien is.
De Aannemer moet, in het kader van zijn verplichtingen:
 alle nodige of door de Bouwheer opgelegde veiligheidsmaatregelen nemen;
 alle passende regelingen treffen om geluidsoverlast van de werf en van de machines alsook stof zoveel mogelijk te beperken;
 de bewoners niet storen met radio's;
 de volledige verantwoordelijkheid door diefstal of beschadiging van het materieel op de werf op zich nemen door onder andere te zorgen voor het afsluiten van de werf;
 alle mogelijke maatregelen treffen om de bescherming en het verkeer van het personeel van het Rusthuis alsook van de bezoekers in de hele site te harmoniseren en te garanderen;
 De werken in twee fases uitvoeren, (1ste fase : perceel 1 en 2de fase : perceel 2) om de bescherming en het verkeer van iedereen te garanderen.
De kosten die voortvloeien uit deze verplichtingen, vallen ten laste van de aanneming.
Zij worden verdeeld onder de verschillende posten van de meetstaat.
De prestaties gedurende het weekend en op feestdagen, ., geven geen aanleiding tot enige toeslag tijdens de uitvoering van de werken.
Vooraleer hun offerte in te dienen, moeten de inschrijvers de plaatsen bezoeken om de voor de werken betrokken plaatsen waarvan in dit bijzonder bestek sprake is, te bekijken en aantekeningen te maken van de bijzonderheden van de toegangs- en verbindingsmiddelen ter plaatse.
Op grond van deze feiten wordt er geen prijstoeslag aan de Opdrachtnemer toegekend bij de uitvoering, en deze laatste kan niet aanvoeren dat bepaalde architecturale, technische of andere elementen hem niet bekend waren, in het bijzonder de problemen van toegang en de verplichting om elke verstoring in de werking van de diensten te vermijden.
De inschrijvers zullen bij hun inschrijving een bezoekattest ter plaatse bij voegen (zie bijlage B).
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Twee liften die 4 verdiepingen aandoen (de 4 door het gebruik van knoppen)
Korte beschrijving:
Twee liften die 4 verdiepingen aandoen (de 4 door het gebruik van knoppen)
Perceel 2: Een lift die 5 verdiepingen aandoen (4 door het gebruik van knoppen en voor de kelderverdieping (niveau -1) met behulp van een sleutel
Korte beschrijving:
Een lift die 5 verdiepingen aandoen (4 door het gebruik van knoppen en voor de kelderverdieping (niveau -1) met behulp van een sleutel
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is : 5.000.000 EUR
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Een geldig ISO 9001 (versie 2008) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Attesten die bewijzen dat de werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht zijn naar behoren uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
10
Vereiste erkenning: A (Baggerwerken), klasse 2
N1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/2/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/2/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/2/2016 - 10:00
Plaats: Koning Boudewijn Residentie - vergaderingzaal, 1ste verdieping, Jagersgaarde 2 te 1150 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/1/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA