Zorgbedrijf Antwerpen, Vereniging Naar Publiek Recht

Oproep tot aanvraag tot deelneming - "PUBLIEK-PRIVATE SAMENWERKING" VOOR DE "DESIGN, BUILD, FINANCE & MAINTENANCE" VAN 117 ASSISTENTIEWONINGEN EN 2 DIENSTENCENTRA TE ANTWERPEN



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Vereniging naar publiek recht
Postadres: Ballaarstraat 35,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Christel Cuyt
Tel: +32 34316998
E-mail: christel.cuyt@zorgbedrijf.antwerpen.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijf.antwerpen.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - "PUBLIEK-PRIVATE SAMENWERKING" VOOR DE "DESIGN, BUILD, FINANCE & MAINTENANCE" VAN 117 ASSISTENTIEWONINGEN EN 2 DIENSTENCENTRA TE ANTWERPEN 
Referentienummer: 2018/114/CHC
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
De realisatie van 61 assistentiewoningen, 1 dienstencentrum en de bijbehorende buitenaanleg - site Sint Anna 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: WZC Sint Anna, Floraliënlaan 400 te 2600 Berchem
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-08-12
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
De realisatie van 56 assistentiewoningen, 1 dienstencentrum en bijbehorende buitenaanleg - site Melgeshof 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-08-12
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Staving door de kandidaat waarbij hij aantoont gedurende de laatste drie afgesloten boekjaren over een gemiddelde jaaromzet van minstens 25.000.000,- euro te beschikken, om het voorwerp van deze opdracht op een betrouwbare en kwalitatieve manier te kunnen realiseren. 2. Een verklaring van de bank over de toestand van de inschrijver ten opzichte van de bijzondere eisen van de opdracht, waarbij de bank verklaart dat de cliënt de financiële capaciteit heeft om dergelijke contracten uit te voeren.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat toont aan dat gedurende 3 jaar, gekozen uit de jongste 8 jaar, hij beschikt over een gemiddelde jaaromzet van minstens EUR 25.000.000,00.
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017. Het moet een recente bankverklaring zijn (maximum 1 maand oud) zonder opmerkingen van de bank.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. - De kandidaat stelt zijn/haar bedrijf voor aan de hand van een beschrijving van de voornaamste bedrijfsactiviteiten en -kwaliteiten. 2. - De kandidaat stelt zijn/haar bedrijf voor aan de hand van een toelichting van de structuur van het bedrijf en de tewerkgestelde medewerkers. 3. - De inschrijver verbindt zich door zijn/haar inschrijving tot het aanvragen van de erkenning waarvoor hij/zij in aanmerking komt en dit binnen een termijn van 1 maand na de selectie. 4. - De kandidaat stelt zijn/haar bedrijf voor aan de hand van minimum 3 referenties die een inzicht geven in de bedrijfsactiviteiten. De referenties mogen variërend zijn in omvang en aard. Voor elke referentie wordt minstens opgegeven: inhoud project - budget - opdrachtgever (en de goedkeuring deze te mogen contacteren) - uitvoeringsperiode - referentiebeelden.

Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat stelt zijn/haar bedrijf voor aan de hand van een beschrijving van de voornaamste bedrijfsactiviteiten en -kwaliteiten.
2. - De kandidaat stelt zijn/haar bedrijf voor aan de hand van een toelichting van de structuur van het bedrijf en de tewerkgestelde medewerkers.
3. - De kandidaat voldoet aan de voorwaarden die gesteld worden om binnen de Belgische wetgeving over erkenning klasse 8 categorie D te beschikken, d.w.z.:
ofwel de Belgische erkenning dragen,
ofwel beschikken over een erkenning afgeleverd door een EU-lidstaat, gelijkwaardig aan de voorwaarden van de Belgische erkenning, ofwel feitelijk voldoen aan de voorwaarden gesteld volgens erkenning klasse 8 categorie D.
4. De kandidaat dient te beschikken over 3 door de opdrachtgever gestaafde vergelijkbare referentieprojecten "design & build", die de afgelopen 5 jaar voltooid zijn, vergezeld van attesten die bewijzen dat de werken kwalitatief zijn uitgevoerd en rekening houdend met de specifieke omgevingsomstandigheden (zorgsector). Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de opdrachtgever. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-02-01 10:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2019-04-12
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Informatiesessie: 17/01/2019De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-11

Vergelijkbare advertenties van BDA