Mobiliteit En Parkeren Antwerpen Ag

Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en onderhoud van cashless parkeerautomaten met kentekeninvoer



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Mobiliteit en Parkeren Antwerpen AG
Postadres :  Grote Markt 1 , BE - 2000   Antwerpen
Contactpersoon:   Kerry Lievens
Tel:   +32 33388166
E-mail:   kerry.lievens@stad.antwerpen.be
Internetadres(sen):   http://www.parkereninantwerpen.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=317122


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en onderhoud van cashless parkeerautomaten met kentekeninvoer  
Referentienummer:   GAPA-20170831-PA-F03_3
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  38730000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor de levering, onderhoud en beheer van digitale parkeerautomaten (cashless) met kentekeninvoer, incl. beheer van de parkeerrechten en koppeling met de centrale database voor Parkeer- en Toegangsrechten van de Stad Antwerpen.
Voor een volledige beschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de gepubliceerde selectieleidraad.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor de levering, onderhoud en beheer van digitale parkeerautomaten (cashless) met kentekeninvoer, incl. beheer van de parkeerrechten en koppeling met de centrale database voor Parkeer- en Toegangsrechten van de Stad Antwerpen.   Deze raamovereenkomst wordt tussen de Aanbestedende Overheid en één Inschrijver gesloten. De raamovereenkomst bevat geen afnameverplichting voor de Aanbestedende Overheid. De Inschrijver kan hieromtrent geen recht op vergoeding doen gelden.   De scope van de raamovereenkomst betreft het gehele werkingsgebied van de Aanbestedende Overheid, toekomstig potentieel ook voor gebieden waar nog geen betalend parkeren of blauwe zone is voorzien (zonder dat de Inschrijver hieromtrent rechten kan doen gelden).   Volgende onderdelen maken (niet-limitatief) deel uit van de scope van deze Opdracht:   -Leveren, plaatsten (inclusief fundatie) en exploiteren van parkeerautomaten:   o Modulair, d.w.z. aanpasbare soft- en hardware (vb. integratie OV chipkaart)   o draadloos (zonder nuts- en communicatieleidingen)   o kentekeninvoer via touch screen   o vandaalbestendig   o afdruk betalingsbewijs   o meertalig (NL, EN, FR, DUI)   o meerdere betalingsmogelijkheden (minstens VISA, Mastercard, Bancontact)   o aanpasbare software   o uniforme kleur ("verf stadsgrijs ")   -Onderhoud (incl. eerstelijnsonderhoud), en beheer van de parkeerautomaten in overeenstemming met de vigerende wetgeving;   -Beheer van de parkeerrechten en real-time koppeling met de centrale database voor Parkeer- en toegangsrechten;   -Verwijderen van de bestaande parkeerautomaten in eigendom Mobiliteit en Parkeren Antwerpen (625), in overleg met Mobiliteit en Parkeren Antwerpen;   -Afstemmen voor het verwijderen van de bestaande parkeerautomaten in leasing (+/- 970) bij de huidige opdrachtnemer (APCOA), in samenspraak met de huidige opdrachtnemer en Mobiliteit en Parkeren Antwerpen.   -Inbouwen van bijkomende functionaliteiten en betalingsmogelijkheden in kader van een bredere inzet van de PA'en (vb. aankoop van LEZ-dagpas, betaling d.m.v. OV-chipkaart, .) en bijhorende koppelingen;   - het ontwerpen en drukken van de stickers en het (her-)bestickeren van de parkeerautomaten. Het ontwerpen van de stickers dient te gebeuren in samenspraak met de aanbestedende overheid, volgens de door haar gegeven richtlijnen;   -(Her-)plaatsen, verwijderen en onderhouden van informatieborden (plaatsvervangend bord voor parkeerautomaten; indicatief aantal = 500 borden) waarop parkeerinformatie is vermeld, alsook het ontwerpen en drukken van de stickers en het (her-)bestickeren van deze informatieborden. Het ontwerpen van de stickers dient te gebeuren in samenspraak met de aanbestedende overheid, volgens de door haar gegeven richtlijnen. De informatieborden worden aangeleverd door de aanbestedende overheid.   De hierboven vermelde aantallen betreffen een momentopname ten tijde van de publicatie van de Selectieleidraad en zijn louter indicatief. Wijzigingen in de periode tot gunning zijn mogelijk. De opdrachtnemer kan hieromtrent geen rechten doen gelden.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Technische specificaties parkeerautomaten  -  weging:   15
*  Plan van aanpak levering en plaatsing  -  weging:   15
*  Plan van aanpak onderhoud en beheer  -  weging:   20
Prijs  -  weging:   50


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S   2017/S 199-410064

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot   1

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2018-07-18

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
Aantal inschrijvingen:   3
Aantal inschrijvingen van MKB-bedrijven:   2
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers:   JA

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming:   Parkeerbeheer Indigo NV (voorheen Besix Park NV)
Nationaal identificatienummer:   0.406.141.176
Postadres:   Milisstraat 33 ,BE -2018   Antwerpen
NUTS-code:   BE211
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf:   JA
V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming:   Krautli NV
Nationaal identificatienummer:   0403.451.605
Postadres:   Industrielaan 15 ,BE -1702   Groot-Bijgaarden
NUTS-code:   BE241
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf:   JA

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-11

Vergelijkbare advertenties van BDA