Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

BB 1457 Vernieuwing van verschillende elektr. Installaties, Station Alma



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres :  Vooruitgangsstraat 80 , BE - 1030   Brussel
Contactpersoon:   Jean LECLERCQ
Tel:   +322 2042277
Fax:   +322 2041502
E-mail:   jeleclercq@sprb.brussels
Internetadres(sen):   http://be.brussels   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=289261


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BB 1457 Vernieuwing van verschillende elektr. Installaties, Station Alma  
Referentienummer:   DITP-DIOV BM CSC-BB 1457-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45310000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Zien punt II.2.4)
"Beschrijving van de aanbesteding "
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Het Brussel Hoofdstedelijke Gewest
II.2.4. Beschrijving
De bestaande aanneming heeft als voorwerp de noodzakelijke werken en leveringen voor de vernieuwing van elektrische installaties alsook kleine herinrichtingen in het station ALMA van het Brusselse metronet   Het gaat onder andere over:   - de levering, installatie, aansluiting en indienststelling van de elektrische laagspanningsuitrustingen, HVAC, alsook de vernieuwing van de bestaande installaties van het ALMA van het metronet van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest   - het vervangen van de bestaande verlichting door een nieuwe verlichting;   - het plaatsen van op één punt gerichte verlichtingstoestellen;   - de vernieuwing van verdeelborden;   - de kleine herinrichtingen van lokalen (metselwerk, schilderwerk, scheidingswanden);   - het beveiligen van de technische lokalen en toegang tot de onderperrons.   Op aanvraag van de aanbestedende overheid, kunnen deze werken in diverses metrostations van het metro- en premetronet van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest uitgevoerd worden. De inschrijver houdt met dit aspect rekening in zijn offerte.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
36   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
-Dit Document moet absoluut bij het offerte gevoegd worden: -Het UEA : Deel I tot V naar behoren ingevuld (uniform Europees aanbestedingsdocument);Dit document is op de internet op : -https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=nl -Op aanvraag van de aanbestedende entiteit en ten allen tijde van de procedure, moet de inschrijver, bewijsstukken kunnen voorleggen.-x) Aan te vullen : Delen I, II en III van de UEAx) Voor de Deel IV A, B en C van de UEA, zien punt III.1.2) en III.1.3) van deze aankondigingen van opdracht

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
-Aan te vullen: Deel IV B van de UEA-Deze Documenten moeten absoluut bij het offerte gevoegd worden:-- een verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en de omzet betreffende de producten bedoeld in de opdracht en dit voor de 3 (drie) laatste boekjaren; - Het globale zakencijfer zal ten minste 50 % vertegenwoordigen van het bedrag van de opdracht en het zakencijfer met betrekking tot het voorwerp van de opdracht zal ten minste 10 % bedragen van het bedrag van de opdracht.-
Eventuele minimumeisen:
-de klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte, wordt op klasse 8 van de aanbesteder geraamd

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
-Aan te vullen: Delen IV A et C van de UEA-Deze Documenten moeten absoluut bij het offerte gevoegd worden:-1) Deel IV A van de UEA-Te verstrekken :-- hetzij het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de uitvoering van werken van categorie P2 en van de klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte (klasse 8 volgens de raming van de aanbesteder);- hetzij het bewijs van een gelijkwaardig erkenning die voortspruit uit een inschrijving op een officiële lijst van aannemers erkend in een andere Lidstaat van de E.G. evenals uit eventuele aanvullende documenten;- hetzij de nodige alternatieve bewijsstukken overeenkomstig artikel 3 § 1 en 2° van de wet van 20 maart 1991 aangaande de erkenning van aannemers der werken (cf. artikel 1er van het ministerieel besluit van 27 september 1991);-Voor elke onderaannemer waarvan de lijst vereist is voor artikel 76 hieronder; idem:-- het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de categorie P2 in functie van het deel van de opdracht die aan hen zal toevertrouwd worden;- het geraamde bedrag van het deel van de opdracht die aan hen zal toevertrouwd worden en de overeenkomende erkenningsklasse.-2) Deel IV C van de UEA:-- een lijst van de uitgevoerde werken betreffende elektrische werken" gedurende de 5 laatste jaren, hun bedrag, hun datum en de openbare of private bestemmelingen. Om zijn technische bekwaamheid te bewijzen dient de kandidaat minimum 3 referenties voor te leggen waarvan het bedrag hoger is dan 150.000 EUR exclusief BTW.- * indien het gaat over werken voor een publieke overheid: worden deze bewezen met certificaten opgesteld of geviseerd door de bevoegde overheid; * indien het gaat over werken voor private personen : dan zijn deze certificaten opgesteld door de bouwheer. Bij gebrek aan dit certificaat is een eenvoudige verklaring toegestaan. -

Eventuele minimumeisen:
-De erkenning als aannemer van werken voor de uitvoering van werken van categorie P2


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
niets

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-01-12   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   5   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-01-12
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   in de kantoren van de Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer van Brussel Mobiliteit, C.C.N. - niveau 1,5 (vergaderzaal) - Vooruitgangstraat 80 te 1035 Brussel, , voor de heer Luc BIOUL, Directeur (of zijn afgevaardigde), bijgestaan door een afgevaardigde van de Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer. Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Openbaar zitting


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De ordonnantie van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 08 mei 2014 betreffendede invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest istoepasbaar (zie bijzonder bestek).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Weteschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatieen de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen endiensten, worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in de §§ 2 tot4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, alnaargelang.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen.Ingeval toepassing wordt gemaakt van artikel 18 bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-16

Vergelijkbare advertenties van BDA