Mobiliteit En Parkeren Antwerpen Ag

Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en onderhoud van cashless parkeerautomaten met kentekeninvoer



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Mobiliteit en Parkeren Antwerpen AG
Postadres :  Grote Markt 1 , BE - 2000   Antwerpen
Contactpersoon:   Kerry Lievens
Tel:   +32 33388166
E-mail:   kerry.lievens@stad.antwerpen.be
Internetadres(sen):   http://www.parkereninantwerpen.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=284067


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en onderhoud van cashless parkeerautomaten met kentekeninvoer  
Referentienummer:   GAPA-20170831-PA-F02_3
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  38730000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor de levering, onderhoud en beheer van digitale parkeerautomaten (cashless) met kentekeninvoer, incl. beheer van de parkeerrechten en koppeling met de centrale database voor Parkeer- en Toegangsrechten van de Stad Antwerpen.
Voor een volledige beschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de gepubliceerde selectieleidraad.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-12


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   II.2.4)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Beschrijving van de aanbesteding
In plaats van:
Raamovereenkomst voor de levering, onderhoud en beheer van digitale parkeerautomaten (cashless) met kentekeninvoer, incl. beheer van de parkeerrechten en koppeling met de centrale database voor Parkeer- en Toegangsrechten van de Stad Antwerpen. . Deze raamovereenkomst wordt tussen de Aanbestedende Overheid en één Inschrijver gesloten. De raamovereenkomst bevat geen afnameverplichting voor de Aanbestedende Overheid. De Inschrijver kan hieromtrent geen recht op vergoeding doen gelden. . De scope van de raamovereenkomst betreft het gehele werkingsgebied van de Aanbestedende Overheid, toekomstig potentieel ook voor gebieden waar nog geen betalend parkeren of blauwe zone is voorzien (zonder dat de Inschrijver hieromtrent rechten kan doen gelden). . Volgende onderdelen maken (niet-limitatief) deel uit van de scope van deze Opdracht:. -Leveren, plaatsten (inclusief fundatie) en exploiteren van parkeerautomaten:. o Modulair, d.w.z. aanpasbare soft- en hardware (vb. integratie OV chipkaart). o draadloos (zonder nuts- en communicatieleidingen) . o kentekeninvoer via touch screen. o vandaalbestendig. o afdruk betalingsbewijs. o meertalig (NL, EN, FR, DUI). o meerdere betalingsmogelijkheden (minstens VISA, Mastercard, Bancontact). o aanpasbare software. o uniforme kleur ("verf stadsgrijs "). -Onderhoud (incl. eerstelijnsonderhoud), en beheer van de parkeerautomaten in overeenstemming met de vigerende wetgeving; . -Beheer van de parkeerrechten en real-time koppeling met de centrale database voor Parkeer- en toegangsrechten;. -Verwijderen van de bestaande parkeerautomaten in eigendom Mobiliteit en Parkeren Antwerpen (625), in overleg met Mobiliteit en Parkeren Antwerpen;. -Afstemmen voor het verwijderen van de bestaande parkeerautomaten in leasing (+/- 970) bij de huidige opdrachtnemer (APCOA), in samenspraak met de huidige opdrachtnemer en Mobiliteit en Parkeren Antwerpen. -Inbouwen van bijkomende functionaliteiten en betalingsmogelijkheden in kader van een bredere inzet van de PA'en (vb. aankoop van LEZ-dagpas, betaling d.m.v. OV-chipkaart, .) en bijhorende koppelingen. De hierboven vermelde aantallen betreffen een momentopname ten tijde van de publicatie van de Selectieleidraad en zijn louter indicatief. Wijzigingen in de periode tot gunning zijn mogelijk. De opdrachtnemer kan hieromtrent geen rechten doen gelden.
Te lezen:
Raamovereenkomst voor de levering, onderhoud en beheer van digitale parkeerautomaten (cashless) met kentekeninvoer, incl. beheer van de parkeerrechten en koppeling met de centrale database voor Parkeer- en Toegangsrechten van de Stad Antwerpen. . Deze raamovereenkomst wordt tussen de Aanbestedende Overheid en één Inschrijver gesloten. De raamovereenkomst bevat geen afnameverplichting voor de Aanbestedende Overheid. De Inschrijver kan hieromtrent geen recht op vergoeding doen gelden. . De scope van de raamovereenkomst betreft het gehele werkingsgebied van de Aanbestedende Overheid, toekomstig potentieel ook voor gebieden waar nog geen betalend parkeren of blauwe zone is voorzien (zonder dat de Inschrijver hieromtrent rechten kan doen gelden). . Volgende onderdelen maken (niet-limitatief) deel uit van de scope van deze Opdracht:. -Leveren, plaatsten (inclusief fundatie) en exploiteren van parkeerautomaten:. o Modulair, d.w.z. aanpasbare soft- en hardware (vb. integratie OV chipkaart). o draadloos (zonder nuts- en communicatieleidingen) . o kentekeninvoer via touch screen. o vandaalbestendig. o afdruk betalingsbewijs. o meertalig (NL, EN, FR, DUI). o meerdere betalingsmogelijkheden (minstens VISA, Mastercard, Bancontact). o aanpasbare software. o uniforme kleur ("verf stadsgrijs "). -Onderhoud (incl. eerstelijnsonderhoud), en beheer van de parkeerautomaten in overeenstemming met de vigerende wetgeving; . -Beheer van de parkeerrechten en real-time koppeling met de centrale database voor Parkeer- en toegangsrechten;. -Verwijderen van de bestaande parkeerautomaten in eigendom Mobiliteit en Parkeren Antwerpen (625), in overleg met Mobiliteit en Parkeren Antwerpen;. -Afstemmen voor het verwijderen van de bestaande parkeerautomaten in leasing (+/- 970) bij de huidige opdrachtnemer (APCOA), in samenspraak met de huidige opdrachtnemer en Mobiliteit en Parkeren Antwerpen. -Inbouwen van bijkomende functionaliteiten en betalingsmogelijkheden in kader van een bredere inzet van de PA'en (vb. aankoop van LEZ-dagpas, betaling d.m.v. OV-chipkaart, .) en bijhorende koppelingen;. - het ontwerpen en drukken van de stickers en het (her-)bestickeren van de parkeerautomaten. Het ontwerpen van de stickers dient te gebeuren in samenspraak met de aanbestedende overheid, volgens de door haar gegeven richtlijnen;. -(Her-)plaatsen, verwijderen en onderhouden van informatieborden (plaatsvervangend bord voor parkeerautomaten; indicatief aantal = 500 borden) waarop parkeerinformatie is vermeld, alsook het ontwerpen en drukken van de stickers en het (her-)bestickeren van deze informatieborden. Het ontwerpen van de stickers dient te gebeuren in samenspraak met de aanbestedende overheid, volgens de door haar gegeven richtlijnen. De informatieborden worden aangeleverd door de aanbestedende overheid. . De hierboven vermelde aantallen betreffen een momentopname ten tijde van de publicatie van de Selectieleidraad en zijn louter indicatief. Wijzigingen in de periode tot gunning zijn mogelijk. De opdrachtnemer kan hieromtrent geen rechten doen gelden.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
In de beschrijving van de opdracht worden nieuwe elementen toegevoegd. Deze aanvullingen worden ook toegevoegd in de selectieleidraad. Hiervoor wordt terechtwijzend bericht 3 gepubliceerd.

Vergelijkbare advertenties van BDA